پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
استاندار آذربایجان غربی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: با شناسایی توانمندی های استان و همچنین عمل به منویات مقام معظم رهبری، می توان این استان را بصورت خود کفا اداره کرد.

شعار سال: سعادت استاندار آذربایجان غربی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که صبح امروز در استانداری ترتیب یافت، گفت: با شناسایی توانمندی های استان و همچنین عمل به منویات مقام معظم رهبری، می توان این استان را بصورت خود کفا اداره کرد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل استان در بخش های مختلف از جمله مرز، معادن، تجارت و بازرگانی ادامه داد: با برنامه ریزی های لازم و بهره گیری از امکانات و ظرفیتهای استان می توان زمینه درآمد و اشتغال برای جوانان استان را فراهم نمود.

استاندارآذربایجان غربی با یادآوری سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز اظهار نمود: می توان با شناسایی توانمندی های استان و همچنین عمل به منویات مقام معظم رهبری، این استان را بصورت خود کفا اداره کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه ویژه دستگاههای اجرایی به توسعه کل استان به ویژه ارومیه اضافه کرد: از نظر بهداشت و آموزش، مرکز استان وضعیت نابسامانی دارد و باید فعالیت های بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

سعادت افزایش درآمدهای استانی از طریق شناسایی مودیان جدید و جلوگیری از فرار مالیاتی را از برنامه های مهم استان در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار کرد: ما می خواهیم استان را خودمان اداره کنیم و در این راستا باید از تمام ظرفیت های درآمدی استان بهره ببریم که در این میان مالیات نقش بسزایی دارد.

ناصر حضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ابراز انتقاد از اعلام آمارهای مختلف در خصوص اعتبارات حوزه دریاچه ارومیه اضافه کرد: پارسال هفت هزار و 250 میلیارد ریال اعتبار برای دریاچه ارومیه در نظر گرفته شد که از این میزان 684 میلیارد ریال به استان تخصیص یافت.

وی اظهار کرد: امسال نیز 11 هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای دریاچه ارومیه تصویب شده که یک هزار و 320 میلیارد ریال آن به آذربایجان غربی اختصاص داشته و از این میزان نیز حدود 30 درصد تخصیص یافته است. در این جلسه برخی از مدیران دستگاههای اجرایی گزارشی از فعالیت های خود در حوزه های مختلف ارائه کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت تابناك، تاریخ انتشاريكشنبه 5 مهر1394، کد مطلب: ۱۰۱۳۵۳: www.tabnak .ir


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
شما اگه میخواستین واقعا به حرف رهبری گوش بدین تا حالا استان خود کفا اداره شده بود م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین