پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
امام جمعه مشهد با بیان اینکه راه نجات اقتصاد بیمار جامعه، نسخه شفابخش رهبری است گفت: با قرارگرفتن در بازار غرب و صف اقتصاد دشمنان نمی توان به پیروزی رسید.

شعارسال: امام جمعه مشهد با بیان اینکه راه نجات اقتصاد بیمار جامعه، نسخه شفابخش رهبری است گفت: با قرارگرفتن در بازار غرب و صف اقتصاد دشمنان نمی توان به پیروزی رسید.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی پنج‌شنبه شب، در همایش یاوران انقلاب اسلامی در مسجد جامع گلوگاه با بیان اینکه نقطه پیروزی انقلاب ما در ۲۲ بهمن ۵۷ نبود و هنوز بین راه انقلاب هستیم، افزود: ۲۲ بهمن نقطه عطف انقلاب اسلامی بود تا با بنیان‌گذاری آن به اهرمی در پیشبرد انقلاب دست پیدا کنیم.

وی بابیان اینکه چرا ماهیت نظام ما مبارزاتی است؛ گفت: دشمن در پرتو نبردها و دشمنی‌ها تمام ابعاد زندگی مردم را در حوزه رفاه، امنیت و اقتصادی هدف قرار داده و تلاش دارد زندگی را ناآرام کند و در این راستا عده‌ای بر این نظام اعتراض دارند.

آیت الله علم الهدی بیان داشت: نقطه نهایی انقلاب، برچیده شدن استکبار و برقراری عدل الهی برجهان و حاکمیت تمام برنامه‌های اسلام و دین، بر کل بشر است و هدف نهایی انقلاب ما این است تا دین خدا حاکم شود و لذا استکبار با چنین رویکردی می‌جنگد؛ همچنان که با ادیان و پیامبران جنگ کردند.

وی افزود: رسولان مردم را دعوت به جنگ نمی‌کردند و چون کفار نمی‌توانستند با حق‌پرستی مردم به بر مردم مسلط شوند با انبیای الهی که منادی حق‌خواهی بودند؛ می‌جنگیدند و اکنون ما منادی حق هستیم و استکبار با ما می‌جنگد و جنگ از باطل شروع می‌شود.

آیت الله علم الهدی گفت: دشمن به براندازی نظام اسلامی فکر می‌کند و جز آن فکری ندارد چراکه پویایی،توسعه و ادامه کفر و استبداد از بین می‌رود و با این ندا می‌جنگد و نظامی که به‌عنوان اهرم انقلاب باجان دادن مردم و شهدا به وجود آمد و چهل سال سرپا است با همین ماهیت مبارزاتی ادامه دارد.

امام‌جمعه مشهد با اعلام اینکه در ایران اسلامی دو جریان وجود دارد، یادآور شد: برخی جریانات هستند که به انقلاب ایمان ندارند و از اول قبول نداشتند وعده‌ای ایمان داشتند و پای انقلاب آمدند و در مسیر دفاع مقدس پای انقلاب ایستادند اما حالا از انقلاب خسته شدند و حاضر نیستند این انقلاب را به افراد دیگری در عرصه نظام واگذار کنند و سهم خود را از انقلاب می‌خواهند و این خطرناک است.

علم الهدی افزود: اینکه ۸۰ درصد بازار مصرفی ما از غرب است مشکل مهم جامعه ما به حساب می آید که موجب شده است اقتصاد ما فلج و نیروی کار بیکار شود.

وی گفت: راه نجات اقتصاد بیمار جامعه ما و مشکلات اقتصادی عمل به نسخه شفابخش رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است و بدون این نسخه و با قرار گرفتن در بازار غرب و صف اقتصاد دشمنان نمی‌توان به پیروزی در اقتصاد امیدوار بود.

امام‌جمعه مشهد افزود: ما با هیچ جناحی مخالف نیستیم و معتقد هستیم که کارگزاری‌ها باید در راستای انقلاب و اهداف انقلاب باشد و اگر برخی خسته شده‌اند؛ کنار بکشند تا رویش‌ها و نسل جدید وارد میدان کار شوند.

علم الهدی بیان داشت: دشمن تنها به براندازی نظام می‌اندیشد و هیچ فکر دیگری در ارتباط با ایران اسلامی جز براندازی ندارد.

وی گفت: تلاش برای حرکت در مسیر ولایت و رهبری، ایستادن در پای انقلاب و مقاومت موجب پیروزی ما می‌شود و در این راه باید باتقوای الهی، صبر و استقامت و باور به خدا و معاد حرکت کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت می مازرون ، تاریخ انتشار 25اسفند 96، کدخبر: 5844، www.mimazeroon.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
اقتصاد کشور رو حمایت از کالای داخلی نجات میده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین