پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و سیرالئون برگزار نخواهد شد.
شعارسال: قرار بود طبق برنامه، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا (شنبه) از ساعت 15:30 در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی سیرالئون برود. فدراسیون فوتبال ایران هم مقدمات سفر و هزینه‌های حضور این کشور در ایران را فراهم آورد و اعضای تیم سیرالئون پس از حضور در ایران در هتل المپیک مستقر شدند، اما نامه‌ای از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به فدراسیون ایران ارسال شد که این بازی نباید برگزار شود.

در این نامه قید شده است که به دلیل مشخص نشدن وضعیت فدراسیون سیرالئون از فدراسیون ایران درخواست می‌شود که بازی تا اطلاع ثانوی برگزار نشود. ظاهراً رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال سیرالئون به دلیل اختلافات و برخی مسائل دادگاهی شده‌اند و برای این فدراسیون سرپرست تعیین شده است. فدراسیون ایران زمانی مکاتبات را با روابط بین‌الملل فدراسیون سیرالئون انجام داد که برای این فدراسیون سرپرست موقت انتخاب شده بود.

براساس این گزارش، روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال سیرالئون هم براساس تأییدیه سرپرست فدراسیون خود اقدام به پذیرش درخواست فدراسیون کشورمان برای برگزاری دوستانه کرده است. فیفا اما به فدراسیون سیرالئون اعلام کرده است تا زمان برگزاری مجمع این فدراسیون، رئیس فدراسیون قبلی را به رسمیت می‌شناسد. زمانی هم که فیفا متوجه برگزاری بازی ایران برابر سیرالئون شد، به فدراسیون ایران نامه‌ای ارسال کرد که تا زمان مشخص شدن وضعیت فدراسیون سیرالئون بازی را برگزار نکند.

فدراسیون فوتبال ایران نیز در نامه دیگر باز هم از فیفا درخواست کرده که با توجه به پرداخت هزینه‌های مربوط به سفر تیم ملی فوتبال سیرالئون به ایران، بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتبال این کشور برگزار شود که هنوز فیفا پاسخی به این درخواست نداده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  تسنیم ، تاریخ انتشار: 25اسفند 1396، کدخبر:   1682302،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
همینجوریش هیچکدوم از تیم های قدرتمند جهانی حاضر به بازی با ما نیستن این معمولیا هم هی لغو میشن
ن.ف۸۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
خداروشکر خیلییی اتفاق بدی بود اگه می افتاد ابرومون می رفت
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین