پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ارتقاء و بهبود فضای کسب‌وکار و تجارت فرامرزی باید موردتوجه مدیران استانی قرار گیرد.
شعارسال: رضا حسینی در شانزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: دو مأموریت و اولویت اصلی ما در استان ارتقاء و بهبود فضای کسب‌وکار و بحث تجارت فرامرزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی توسعه تجارت فرامرزی را مساوی با امنیت استان دانست و بیان کرد: گمرکات و نهادهای مرتبط با تجارت مرزی باید تحولی اساسی یابند تا تبدیل به منابع کسب درآمد و اشتغال برای استان شوند.

وی گفت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی تابع وزارت اقتصاد به سبب آن‌که پیشران اقتصادی استان هستند، مخصوصاً معاونت اقتصادی اداره کل دارایی استان باید تبدیل به مرکز فکر و برنامه جهت توسعه استان شوند و اگر هم ضعفی وجود دارد باید وضعیت تقویت و رفع شود.

حسینی افزود: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مسئول مدیریت اعزام هیئت‌ها است.

وی تاکید کرد: با توجه به این واقعیت تلخ که در استان، عمده صنایع ما سنگین نیست، اگر اراده‌ای قوی موجود باشد، با ابتکارات، اقدامات لازم و فوری می‌توان مشکلات صنایع استان را در کمتر از یک سال حل‌وفصل نمود.

معاون استاندار آذربایجان غربی تأکید کرد: با توجه به تجربه تلخ زلزله ورزقان و استان کرمانشاه، تلاش می‌شود از هفته‌های آتی نسبت به آغاز فرایند بیمه کردن روستائیان فاقد بیمه اقدامات لازم صورت پذیرد.

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی و رئیس شورای هماهنگی مدیران استانی تابعه وزارت اقتصاد نیز در این جلسه گفت: تابه‌حال 16 جلسه مدیران نهادهای تابعه وزارت در استان تشکیل‌شده که در سال 94 یک جلسه با سه مصوبه اجراشده، سال 95 هفت جلسه با 28 مصوبه اجراشده و در سال جاری 7 جلسه با 14 مصوبه که 9 مورد آن اجرایی شده و 5 مصوبه در دست اقدام است.

داود غفار‌پور خواستار حمایت‌های لازم برای اجرایی نمودن اقدامات کارشناسی شده حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان شده و ابراز امیدواری کرد با رویکردهای جدید استاندار و همچنین تخصص و جدیت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و سایر مدیران مرتبط، در حوزه جذب سرمایه‌گذاری، اجرای برنامه‌های اقتصادی و همچنین ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای، استان بتواند در کوتاه‌مدت شاهد جهش‌های مطلوبی باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1396 ، کدخبر: 1682271 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
سنگ بزرگ همیشه نشانه نزدنه! ما همون تجارت های داخلی رو درست کنیم! بعدش بیایم تجارت های خارجی در ایران رو بپذیریم بعد در مرحله سوم میایم تجارت های ایران در خارج رو کلید می زنیم!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
اگر این پروژه ها رو بتونیم انجام بدیم کلی از مشکلات ارزی کشور هم حل خواهد شد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین