پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
صبح امروز بیش از 400 نفر از کشاورزان شرق اصفهان با تجمع در ضلع جنوبی پل خواجو خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

شعارسال:صبح امروز بیش از 400 نفر از کشاورزان شرق اصفهان با تجمع در ضلع جنوبی پل خواجو خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

این کشاورزان با هماهنگی از طریق فضای مجازی ، از ساعت 9 صبح با تجمع در پل خواجو خواستار برگرداندن حق آبه 500 ساله خود شدند.

کشاورزان با سر دادن شعارهایی مانند آب می خوایم پول تو جیبی نمی خوایم ،این همه بی عدالتی هرگز ندیده ملتی ، در کشور اسلامی خیانت خیانت ، اعتراض خود را به نحوه مدیریت تخصیص آب اعلام کردند.

کشاورزان با همراه داشتن دست نویس هایی با عنوان ماکشاورز فقیریم ذلت نمی پذیریم ،از مسئولان خواهان تامین سهم حق آبه بهاره و دریافت خسارت های قبلی خود شدند .

معترضان تاکید کردند: حق آبه شان از طریق جاری شدن آب در زاینده رود برای آبیاری مزارع کشاورزی تامین شود.

کشاورزان که هر لحظه به تعدادشان افزوده می شود در ادامه این تجمع به سمت صداو سیما حرکت و با سر دادن شعارهایی خواستار بیان واقعیات از بیکار شدن بیش از 26 هزار کشاورز شرق اصفهان از طریق بخش های مختلف صداو سیما شدند.

آنها قبل از آنکه به سمت مصلی نمازجمعه اصفهان بروند اعلام کردند ما تا زمانی که مصوباتمان اجرایی نشود از تجمعات خود دست بردار نخواهیم بود.

اعتراض کشاورزان شرق اصفهان از حدود یک ماه پیش تا کنون در مقابل شرکت آب منطقه ای اصفهان ، صداوسیما ، استانداری ، دفتر نمایندگان شهر اصفهان و راهپیمایی در خیابانها و سر دادن شعار ادامه داشته است.

از ابتدای سال آبی جدید تا کنون حدود 240میلی مترمکعب بارندگی در منطقه زاینده رود اتفاق افتاده در حالیکه به طور متوسط بارندگی ها در این منطقه 800 میلی مترمکعب است، همین مساله موجب شده که کمتر از 10 درصد حجم سد زاینده رود ذخیره آبی داشته باشد .

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت سپاهان جوان، تاریخ انتشار 25اسفند 96، کدخبر: 7745، www.sepahanjavan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
این کشاورزان هم حق دارند ؛ بی آبی صدای همه آنان را در آورده و مشکلات جدی ای برای همگی ایجاد کرده
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین