پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در سال ۹۷ لازم است برنامه محوری اولویت هیئت‌های ورزشی ۴۸ گانه آذربایجان غربی باشد تا توفیقات ورزشی برای استان حاصل شود.
شعارسال: عبدالله چمن گلی امروز در مجمع سالیانه هیئت فوتبال آذربایجان غربی که با حضور روسای هیئت‌های شهرستانی و دیگر دست اندرکاران فوتبال استان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد با تقدیر از تلاش مدیران و مربیان فوتبال آذربایجان غربی اظهار داشت: حمایت از ورزش فوتبال و استعدادیابی همیشگی برای کشف چهره‌های جدید باید همیشه در هیئت فوتبال استان حاکم باشد.

وی تصریح کرد: باید همیشه در هیئت فوتبال شرایطی حاکم باشد تا خانواده‌ها با فراغ بال فرزندان خود را به دست مربیان و مربیان فوتبال بسپارند تا در محیطی کاملاً ورزشی به یادگیری فوتبال و بروز استعدادهای خود بپردازند.

چمن گلی کفت: حفظ روحیه پهلوانی در رشته‌های مختلف ورزشی باید سرلوحه همه مدیران و مربیان ورزشی باشد و در این میان لازم است شخصیتی همچون جهان پهلوان تختی الگوی ورزشکاران قرار گیرد.

کسب مقام پنجم کشوری از سوی هیئت فوتبال آذربایجان غربی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با توجه به ارزیابی که از فدراسیون فوتبال دریافت شد، این هیئت فوتبال عملکرد خوبی داشته است و توانسته در کشور مقام پنجم را کسب کند.

چمن گلی تأکید کرد: در فوتبال بانوان و فوتسال نیز هیئت فوتبال آذربایجان غربی درخشش خوبی داشته و توانسته در رده‌های ملی نیز بازیکن به تیم ملی معرفی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در سال 97 لازم است برنامه محوری اولویت هیئت‌های ورزشی 48 گانه آذربایجان غربی باشد تا توفیقات ورزشی برای استان حاصل شود.

تقدیر از هیئت‌های شهرستانی 17 گانه آذربایجان غربی

اصغر ملکانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی نیز در این مراسم از تلاش هیئت‌های شهرستانی 17 گانه تقدیر کرد و اظهار داشت: بار اجرای مسابقات متعدد و سنگین در رده‌های مختلف سنی بر عهده دست اندرکاران شهرستانی فوتبال است بنابراین لازم است مدیران دولتی در شهرهای مختلف بسترهای لازم برای حمایت حداکثری از فوتبال را فراهم آورند.

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری مجمع سالیانه هیئت فوتبال آذربایجان غربی ارائه عملکرد هیئت در سال 96 و تحویل تقویم کاری سال 97 بود.

حسین نیرویار افزود: فوتبال آذربایجان غربی در سال 96 عملکرد قابل قبولی داشت اما نیاز است در بخش فوتسال توجه بیشتری انجام شود چرا که به دلیل در اختیار بخش خصوصی بودن اغلب سالن‌ها عملاً امکان انجام برنامه‌ریزی برای این رشته وجود ندارد و علاوه بر آن نیاز به برگزاری دره‌های آموزشی داوری و مربیگری فوتبال در رده‌های مختلف وجود دارد.

وی گفت: در سال 97 با همکاری تمامی اعضای هیئت فوتبال آذربایجان غربی و با برنامه ریزی‌هایی که شده است امیدواریم هم فوتبال و هم فوتسال استان پیشرفت خوبی داشته باشد.

در این مجمع تک تک روسای هیئت‌های شهرستانی و مدیران باشگاهی و اعضای هیئت فوتبال آذربایجان غربی به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداخته و در نهایت از تلاش‌های فعالان فوتبال استان از جمله مدیر و خبرنگار خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی تجلیل شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1396 ، کدخبر: 1682209 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
واقعا استان در زمینه ورزشی دارای پتانسیل های بالایی هست! ای کاش که قدرشونو بدونیم و ایشالله به دنبال ارتقای این ظرفیت ها باشیم
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
باید هر شهر در حوزه های ورزشی سرامد باشند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین