پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
با حضور جمعی از مسئولان سازمان‌ها و ادارات آئین خانه‌تکانی به مناسبت نزدیک شدن به عید سعید نوروز در مراغه برگزار شد.
شعارسال: با حضور جمعی از مسئولان سازمان‌ها و ادارات شهرستان آئین خانه تکانی به مناسبت عید نوروز برگزار شد.

ظفرمحمدی فرماندار مراغه در حاشیه این آئین اظهار کرد: امسال با مشارکت انجمن محیط زیست شهرداری این شهرستان آئین خانه تکانی شهری باهدف پاک سازی محیط شهری برگزار شد.

وی افزود: امروز با حضور کلیه مدیران ادارات و هم‌چنین اعضا انجمن حفاظت از محیط‌زیست این آئین به‌صورت باشکوه و منظم برگزار شد که امیدواریم در سال‌های آینده نیز این طرح اجرایی شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه آئین خانه‌تکانی یکی از سنت‌های مردم در کشور است اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به عید نوروز همه مردم آئین خانه تکانی را انجاممی‌دهند و مدیریت شهری نیز با بهره‌گیری از این آئین خانه تکانی را آغاز کرده است.

محمدی در ادامه با اشاره به نقش شهر زیبای گردشگری، تصریح کرد: هر شهری که مسافرپذیر است یکی از معیارهای انتخاب گردشگران برای مقصد مسافرت خود و اقامت در آن شهر زیبایی‌ها و تمیزی شهر است.

فرماندار مراغه با تأکید بر زیباسازی محیط شهری در این شهرستان گفت: شهرداری و مدیریت شهری برای زیباسازی شهر تلاش شبانه‌روزیداشته‌اند و قابل‌تقدیر است.

وی هم چنین از آمادگی کلیه ادارات و سازمان های امدادی در این شهرستان در راستای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

محمدرضا احمدی شهردار مراغه نیز در حاشیه این آئین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اجرای طرح‌های مختلف زیباسازی و آماده سازی مبلمان شهری جهت استقبال ازمسافران نوروزی خبر داد.

وی افزود: خانه تکانی شهری برای نخستین بار با حضور کلیه مسئولان ادارات و سازمان‌ها در این شهرستان امروز برگزار شد که تلاش می‌شود در سال‌های آینده این آئین به صورت فعال با مشارکت مردم انجام شود.

احمدی با تاکید براجرای مبلمان شهری در استقبال از مسافران اظهار کرد: اول فروردین ماه دو مراسم استقبال مسئولان از مسافران نوروزی در ورودی شهر و هم چنین دیدار از نخستین کودک متولد شده در سال 97 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مشارکت مردم نسبت به شهرتکانی در این شهرستان یکی از آئین‌های خوبی است که اگر فرهنگ‌سازی مناسبی انجام شود می‌تواند در زیباسازی شهر تاثیر خوبی داشته باشد.

شهردار مراغه هم چنین در ادامه از اجرای طرح‌های مراغه‌گردی با مشارکت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1396 ، کدخبر: 1682101 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
هر چه سازمان های مربوط به محیط زیست یتونن برنامه های خودشون در زمینه پاک سازی و زیباسازی شهر رو عملی کنن مردم هم بیشتر مشتاق میشن به رعایت اصول محیط زیستی
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین