پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره گیری از ظرفیت علمی صاحبنظران و نخبگان در تعریف طرح های جامع شهری باید مورد توجه قرار گیرد.

شعارسال: محمد ابراهیم رضایی شامگاه پنجشنبه در همایش خمین شهر ایده آل آینده و بزرگداشت شهید باکری در بیت حضرت امام خمینی (ره) در شهر خمین، اظهار کرد: شهید مهدی باکری از شاخصه های شهردار موفق مانند عشق به مردم، ایمان به خدا و نگاه عدالت محور به مردم برخوردار بود که می تواند یک الگوی مناسب برای شهرداران در توسعه و مدیریت شهری قرار گیرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تحقق شهر آرمانی با شعار امکان پذیر نیست بلکه توجه به اخلاق حرفه ای و تکریم ارباب رجوع در حوزه شهری و ساختار اداری می تواند این مهم را محقق کند.

رضایی تصریح کرد: شهردار باید شهروندان را مانند اعضای خانواده خود بداند و در تامین امنیت و آرامش شهروندان و احقاق حقوق شهروندی در مناطق مختلف شهری تلاش کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسیدن به شهره ایده آل و توسعه شهری عزم و اراده جدی و همگانی را می طلبد و در این راستا باید از ظرفیت های بومی در آبادانی شهر استفاده کرد.

وی استفاده از ظرفیت علمی و نخبگان در طرح های جامع شهری را بسیار مهم بیان کرد و گفت: برای رسیدن به توسعه شهری و تحقق شهر آرمانی باید تعریف طرح جامع و علمی از شهر وجود داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری اراک 365 ، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1396، کدخبر: 4822، www.arak365.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
ما همون بتونیم نحوره برخورد درست رو با نخبگان بفهمیم خودش خیلیه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین