پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
سرپرست فرمانداری شهرستان خمین گفت: میزان بالای اثر بخشی عملکرد دستگاه های اجرایی با نظارت دقیق حاصل می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

شعارسال: احمد طهرانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خمین، اظهار کرد: در سال جاری با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات، شهرستان خمین با اتخاذ تدابیر مناسب، توانست در مسیر پیشرفت و توسعه قدم بردارد.

وی ادامه داد: در سال جاری توسعه زیر ساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاران در شهرستان انجام شد و اگرچه تکمیل پروژه ها با کندی پیش می رود، اما در حال حاضر پروژه متوقف نداریم و امید است در سال ۹۷ تکمیل پروژه ها شتاب بیشتری بگیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان خمین بهره برداری از پروژه آب رسانی، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل صندوق توسعه ملی در راستای توسعه اشتغال روستایی، تعیین تکلیف دو پروژه بزرگ صنعتی و اجرا و تکمیل پروژه محورهای مواصلاتی را از دیگر اقدامات مهم عمرانی و زیرساختی شهرستان خمین در سال جاری دانست و بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی روند توسعه شهرستان خمین با مدیریت جهادی امکان پذیر است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

طهرانی ادامه داد: اشرافیت به قانون و قانون مداری در اجرای دستورالعمل های ابلاغ شده، باید سرلوحه کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد، همانطور که جسارت در عمل نشانه بصیرت در نظر است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات منابع آبی و خشکسالی های اخیر مدیران بخش کشاورزی در دو بعد فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب برنامه ریزی ویژه در سال جدید داشته باشند، چراکه امروزه مدیریت منابع آبی نیازمند اتخاذ تدابیر مناسب است.

سرپرست فرمانداری شهرستان خمین اجرای دقیق و نظارت درون و برون سازمانی را نیز مهم دانست و افزود: اثر بخشی عملکرد دستگاه های اجرایی با نظارت دقیق از برنامه ها حاصل می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

طهرانی بیان کرد: در راستای حل مشکلات بیکاری و همچنین افزایش اشتغال در شهرستان، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و رفع موانع تولید باید به طور جدی دنبال و از ظرفیت بخش خصوصی حمایت شود.

وی با اشاره به بروز آسیب های اجتماعی نوپدید در جامعه خاطر نشان کرد: توجه ویژه و مقابله با آسیب های اجتماعی عزم جدی و همگانی می طلبد که نیازمند برنامه ریزی هدفمند و اثر گذار در این زمینه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان خمین اظهار کرد: مسئولان در خصوص پاسخگویی شفاف به مسائل و مشکلات شهری از حضور در کانال های مجازی خودداری کنند و پاسخگویی حضوری به مطالبات مردم داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری اراک 365 ، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1396، کدخبر: 4809، www.arak365.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
متاسفانه نبود نظارت نه تنها عملکرد و اثرگذاری رو تحت تاثیر قرار داده بلکه باعث خدشه دار شدن اعتماد مردم نیز داره میشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
نظارت دقیق دقیقاا چیزی هست که ما درون مملکت خودمون در همه بخش ها کم داریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین