پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
فرماندار شهرکرد گفت: توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در غرفه‌های منتخب شهرکرد آغاز می‌شود.
شعارسال: حمید ملکپور در شهرکرد اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تهیه میوه تنظیم بازار مورد نیاز شهرستان اندیشیده شده و از 25 اسفندماه میوه مورد نیاز در سطح شهرستان از طریق غرفه‌های منتخب توزیع می‌شود.

وی افزود: واحدهای عرضه نان، قصابی و مرغ و ماهی با همکاری جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صنعت، معدن و تجارت نسبت به فعال بودن کشتاره‌گاه‌ها در ایام نوروز اقدام لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرکرد بیان کرد: فروشگاه‌های سطح شهر نیز با هماهنگی با اصناف در ایام نوروز فعال هستند تا کشتار انجام شده توسط کشتاره‌گاه جذب شود و مسافران نوروزی در تهیه اقلام مورد نیاز با مشکل مواجه نشوند.

ملکپور با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف گفت: امسال در استان 67 درصد نسبت به سال گذشته کاهش بارش داشته‌ایم و دارای منابع محدود هستیم. مدیران دستگاه‌های اجرایی بیش از دیگران در صحنه باشند و در مصرف آب صرفه جویی کنند تا منابع آب مدیریت شود.

وی خاطرنشان کرد: سه روز از ایام نوروز با برگزاری مراسم اعتکاف همراه می‌شود که متولیان امر باید در برگزاری این مراسم تمام تلاش خود را داشته باشند.

فرماندار شهرکرد تصریح کرد: در طول ایام نوروز تمام دستگاه‌های متولی شهرستان شهرکرد کشیک نوروزری به صورت شبانه‌روزی داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1396 ، کدخبر: 1681564 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا دستشون در نکنه حداقل تو یه زمینه هایی به فکر مردم هم هستن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین