پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
‌سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان گفت: مکتب خانه موسیقی محلی بلوچستان در ایرانشهر و مکتب خانه موسیقی سیستان در روستای قلعه نو در دستور کار دو اداره کل قرار گرفته است .

شعارسال: ‌سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان گفت: مکتب خانه موسیقی محلی بلوچستان در ایرانشهر و مکتب خانه موسیقی سیستان در روستای قلعه نو در دستور کار دو اداره کل قرار گرفته است .

‌علیرضا جلالزایی - ‌افزود: همچنین راه‌اندازی خانه بلوچ یکی از برنامه‌هایی است که قرار است با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیگیری شود‌.

وی گفت: برنامه شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان با اجرای موسیقی محلی در سطح استان در ایام نوروز برگزار می‌شود‌.

جلالزایی خاطرنشان کرد: نشست هماهنگی با معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در این نشست پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی مکتب خانه موسیقی در دو حوزه سیستان و بلوچستان و نیز ایجاد خانه بلوچ و خانه هنرمندان نیز صورت گرفت‌.

وی خاطرنشان کرد: طی تفاهمی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مقرر شد تا پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی خانه هنرمندان زاهدان انجام شود‌.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396، کدخبر: 96122614085 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
موسیقی محلی استان یکی از موسیقی های است که در کشور کمتر به آن توجه شده است در صورتی که این سبک طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین