پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
مدیر ‌منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 80 پروژه در قالب 30 طرح با اعتبار مصوب بالغ بر 1700 میلیارد ریال در استان در دست اجراست.

شعارسال: مدیر ‌منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 80 پروژه در قالب 30 طرح با اعتبار مصوب بالغ بر 1700 میلیارد ریال در استان در دست اجراست.

«علی داوودی مهر» در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون طرح‌های تأمین آب در کهگیلویه و بویراحمد توسط امور آب این استان به خوبی اجرا و یا در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 80 پروژه در قالب 30 طرح با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست که برخی از آن‌ها نیز در مدار بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفتند.

مدیر عامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبار مصوب این طرح‌ها بالغ بر 1700 میلیارد ریال بوده که از این میزان تاکنون 700 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

داوودی مهر گفت: از جمله طرح‌های مهم در دست اجرا استان می‌توان به طرح‌های تأمین آب شرب سد تنگ سرخ جهت تأمین آب شرب یاسوج، تأمین آب شرب شهر باشت و امام‌زاده جعفر، ماهور باشت و خان احمد، دشت لیشتر، دشت مور، آبرسانی به چهر شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام و تأمین آب شرب لیکک اشاره کرد.

وی گفت: برای سال آینده بیش از 1200 میلیارد ریال اعتبار توافق اولیه بوده که تاکنون هیچ مبلغی را به ما اعلام نکردند.

مدیر عامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هنوز خیلی از منابع اختصاص مصوبه را دریافت نکرده و از محل‌های معین نیز تبصره‌ها را در کنار اعتبارات خواهیم داشت.

داوودی مهر افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پیگیری‌های نمایندگان استان و استاندار اعتبارات سال 97 این نهاد افزایش پیدا کند هر چند اعتبارات به‌صورت انقباضی عمل می‌کنند.

وی افزود: در شهرستان گچساران و باشت طرح‌هایی در قالب تأمین آب اراضی دشت مور، لیشتر و باشت، ساماندهی رودخانه باشت و دیل نیز در دست اجراست.

مدیر عامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای اجرای این تعداد طرح در گچساران و باشت اعتباری حدود 520 میلیارد ریال مصوب شده که از این میزان 350 میلیارد ریال آن اختصاص داده شده است.

داوودی مهر ادامه داد: در اجرای این طرح‌ها بیش از 1000 میلیارد ریال در فاز اول و دوم تأمین آب اراضی دشت امام زاده جعفر و خان احمد و حدود 140 میلیارد ریال نیز در ساماندهی رودخانه باشت و دیل و 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: 300 میلیارد ریال نیز نقدینگی وجود دارد و بیش از 300 میلیارد نیز اسناد را خواهیم داشت.

مدیر عامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود 3000 هکتار از اراضی باشت و 6650 هکتار از اراضی امام‌زاده جعفر در فاز اول و دوم، 5000 هکتار اراضی لیشتر و 1300 هکتار در دشت مور و یک هزار هکتار از اراضی تنگ انگشترک و آبرزی تأمین آب خواهد شد.

داوودی مهر تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال آینده بیش از 600 میلیارد ریال به طرح‌ها گچساران و باشت اختصاص پیدا کند.

وی یادآور شد: با اتمام طرح‌های گچساران و باشت و وارد مدار شدن آن‌ها برای بیش از 7000 نفر در این دو شهرستان اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396، کدخبر: 96122614080، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
ای کاش در کنار و هم راستا با این پروژه ها بیان و پروژه تصفیه فاضلاب شهری هم کلید بخوره
ا.ف75
ناشناس
Norway
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
ای کاش که در مساله اب این همه کاهلی در مسئولین رخ نمیداد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین