پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۶۶۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران گفت: گشت های نوروزی حفاظت از اراضی ملی استان تهران آغاز شد و این گشت ها تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

شعارسال: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران گفت: گشت های نوروزی حفاظت از اراضی ملی استان تهران آغاز شد و این گشت ها تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

سرهنگ جلیل انزابی زاده پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: گشت های ویژه نوروزی حفاظت از عرصه های ملی در این استان از ۲۶ اسفند ماه سال جاری در سطح استان تهران آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ ادامه خواهد داشت.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران افزود: این گشت های حفاظتی در تمامی شهرستان های استان تهران به صورت تمام وقت گشت و مراقبت از عرصه های منابع طبیعی را بر عهده داشته و در آماده باش کامل بسر می برند و بر اساس مشاهدات حضوری و یا تماس های مردمی، با متخلفان و متجاوزان به عرصه های ملی برخورد قانونی خواهند کرد.

وی به تقویت گشت های حفاظت و تشدید نظارت و پایش دقیق اراضی ملی و عرصه های منابع طبیعی تأکید کرد و اظهار داشت: به منظور جلوگیری از اقدامات احتمالی از سوی افراد سودجو و فرصت طلب در ایام تعطیلات نوروز، موضوع صیانت و حفاظت از اراضی منابع طبیعی به صورت ویژه در دستور کار یگان حفاظت منابع طبیعی قرار دارد و با خاطیان و متعرضان به انفال به شدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران توصیه هائی نیز به شهروندان و مسافران نوروزی داشت و در این خصوص خاطر نشان کرد: از هموطنان درخواست می شود با رعایت اصول حفظ و نگهداری منابع طبیعی از آسیب رساندن به درختان، جنگل ها، مراتع و دیگر عناصر طبیعت و آلوده کردن محیط زیست خودداری کنند و ضمن پاسداشت طبیعت و پرهیز از آلودگی و تخریب عرصه های طبیعی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب ، تصرف و آتش سوزی های احتمالی در عرصه های جنگلی، مرتعی و اراضی ملی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش، استان تهران دارای بیش از ۱ میلیون و ۳۶۸ هزار هکتار اراضی ملی است که شامل بیش از ۹۱۹ هزار هکتار مراتع و بیش از ۵۹ هزار هکتار اراضی جنگلی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396، کدخبر: 4253677، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
این عید رو برای محیط زیست باشیم
به طبیعت احترام بذاریم و پاکیزه سفر کنیم بذاریم این اندک طبیعتی که مونده برای ایندگان باقی بمونه
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
انشاالله که شاهد این گشت ها در غیر تعطیلات نوروز هم باشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین