پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
مشاور و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: خوشبختانه شاهدیم زنان متخصص در سازمان‌هایی که نیاز به افراد متخصص دارد ورود می کنند، این بدین معنی است که مسئولان از مدیریت زنان در حوزه شهری استقبال می کنند.

شعارسال: مشاور و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: خوشبختانه شاهدیم زنان متخصص در سازمان‌هایی که نیاز به افراد متخصص دارد ورود می کنند، این بدین معنی است که مسئولان از مدیریت زنان در حوزه شهری استقبال می کنند.

معصومه مرادیان در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان،در این باره افزود: امیدواریم نگاه زنانه و انعطاف پذیری در جامعه افزایش یابد.

مرادیان در خصوص مناطق کم برخوردار تصریح کرد: اینکه ارگانی در جهت ارتقای سطح فکری مردم مناطق کم برخوردار فعالیت کند، کار بسیار فوق العاده ایست، امکان این مهم وجود دارد که ارائه مشاوره و خدمات حقوقی در این مناطق صورت پذیرد.

وی در رابطه با حضور بانوان در عرصه های مدیریتی خاطر نشان کرد: توانمندی‌های زنان در همهصحنه ها قابل مشاهده است، و زنان در هر عرصه ای که حضور داشته باشند، فارغ از دین و قومیت و نگاه سیاسی شان می توانند مؤثر باشند.

* ورود هلال احمر در مشکلات اجتماعی محلات قدیمی

حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این نشست تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف هلال احمر تسکین آلام بشری است، می توانیم در مناطق مساله دار شهری کم برخوردار و دارای بافت فرسوده خانه‌ هلال را افتتاح کنیم.

آصفی در این خصوص افزود: در خانه هلال می‌توانیم برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود را پیاده کنیم، با این رویکرد می‌شود مردم این مناطق را ، راجع به مسائل تخصصی زلزله حساس کرده و پیشگیریهای لازم را پیش از آنکه زلزله موجب تلفات انسانی شود، انجام داد.

* روند تسهیلگری در منطقه دیمج صحیح نبود

همچنین مهدیه قافله باشی عضو شورای شهر قزوین در خصوص تسهیلگری در محله دیمج به درستی اتفاق نیافتاد و نتایج مثبتی را شامل نشد، امیداست که روند تسهیلگری با نیازسنجی درست از معضلات مردم به معنی واقعی آن اتفاق بیافتد، و این روش صحیح تسهیلگری به عنوان یک بسته علمی و عملی کارامد به مدیریت شهری عرضه شود.

قافله باشی ادامه داد: پرداخت به مسائل فرهنگی و اجتماعی در مناطق و محلات بافت فرسوده از اهمیت خاصی برخوردار است، و روند تسهیگری در این مناطق را سرعت می‌بخشد.

* اقتصاد بد گریبان‌گیر شهروندان بافت فرسوده

مهدیه السادات میرناصری، مدیرکل شرکت عمران و مسکن سازان در این نشست در خصوص بافتهای فرسوده تصریح کرد: فرسودگی در سه حوزه بافت تاریخی ، سکونتگاه‌های غیر‌رسمی یا حاشیه‌ای فرسوده و فرسودگی بافت میانی رخ می‌دهد، زمانی در خصوص این نوع از فرسودگی‌ها صحبت می‌شود که هدف بررسی میزان آسیب پذیری در زلزله باشد، در خیلی از مناطق شهری قزوین دچار فرسودگی اقتصادی هستیم؛به این معنی که ساکنان بافت‌های فرسوده مایل به نوسازی منازل خود هستند اما توانایی اقتصادی نوسازی را ندارند.

میرناصری در این باره افزود: از این رو باید دفاتر تسهیل‌گری با فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی این مهم را آغاز کنند، این فعالیت‌ها با یاری امور بانوان استانداری، دفتر اجتماعی استانداری و هلال احمر به نتیجه مثبت و مؤثر خواهد رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396، کدخبر: 604969، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
بانوان در همه عرصه های اجتماعی و سیاسی کشور باید حضور داشته باشند ؛ درست است که در حوزه مدیریت شهری از بانوان به وفور استفاده شده ولی در باقی حوزه ها چندان نشانی از این قشر دیده نمیشود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
مدیریت شهری امروزه نیازمند به همه اقشار جامعه فارق از دیدگاه های جنیستی و سیاسی است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین