پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
استاندار زنجان با بیان اینکه بازارچه‌ صادراتی، بازارچه‌های صنایع دستی، میوه و تره‌بار و صنایع تبدیلی از جمله ظرفیت‌های بخش خدمات در استان است، گفت: ایجاد اشتغال در بخش خدمات بسیار ارزان‌تر از بخش‌های دیگر است.

شعارسال: استاندار زنجان با بیان اینکه بازارچه‌ صادراتی، بازارچه‌های صنایع دستی، میوه و تره‌بار و صنایع تبدیلی از جمله ظرفیت‌های بخش خدمات در استان است، گفت: ایجاد اشتغال در بخش خدمات بسیار ارزان‌تر از بخش‌های دیگر است.

اسدالله درویش امیری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان رفتار مناسبی با سرمایه‌گذاران دارد، اظهار کرد: رفتار مناسب منجر به ماندگاری سرمایه‌گذاران در زنجان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه عوامل اداری دستگاه‌های دولتی و غیره، زمانی که دلسوزانه حرکت کنند، اثرات خوبی را به جای خواهد گذاشت، تصریح کرد: برخی دوست ندارند این گزارش‌های خوب شنیده شده تا جوانان به آینده امیدوار شوند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اما با این وجود، ما به وظیفه خود عمل کرده و قاضی خداوند خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید گزارش کاملی از فضای اشتغال استان تهیه شود.

درویش امیری با بیان اینکه در بخش‌های آی تی بیش از سقف تعیین شده در استان زنجان اشتغال ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: برای سال‌های سال پارک علم و فناوری در زنجان دفتر نداشته، اما در حال حاضر این دفتر تاسیس شده و از چند ماه گذشته کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه امید زیادی به شرکت‌های دانش بنیان و جوانان خلاق دارم، گفت: در شورای برنامه‌ریزی، آمایش سرزمین، جلوگیری از کج‌روی‌ها، اجرای پروژه‌های عمرانی و غیره صورت می‌گیرد و در این جلسه تنها موضوع، پول پخش کردن نیست.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۶ شورای برنامه‌ریزی و توسعه به صورت فعال برگزار شده است، ابراز کرد: ارزیابی عملکرد ملی و استانی سال ۱۳۹۶ در سال آینده باید تهیه و ارائه شود.

درویش امیری با تاکید بر اینکه در بخش خدمات ظرفیت بسیار خوبی در استان وجود دارد، ابراز کرد: اما با این وجود از میانگین کشوری عقب هستیم.

وی با بیان اینکه بازارچه‌ صادراتی، بازارچه صنایع دستی، بازارچه میوه و تره‌بار و صنایع تبدیلی و غیره از جمله ظرفیت‌های بخش خدمات در استان زنجان است، گفت: باید از این بخش خدمات حمایت شود.

استاندار زنجان در پایان با بیان اینکه موارد مذکور درگیر کشمکش‌های بین دستگاهی است، ابراز کرد: ایجاد اشتغال در بخش خدمات بسیار ارزان‌تر از بخش‌های دیگر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396، کدخبر: 13961226000986، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
اشتغال در گرو حمایت های بی چون و چرا از تولید ملی است ؛ حوزه صنعت داخلی نیازمند توجه هرچه بیشتر مسئولان است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین