پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۷۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۸
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: کسر خدمت ایثارگران دارای ۲۸ و۲۹ماه جبهه تا سقف ۲۰ هزار نفر در سال ۹۷ کماکان به قوت خود باقی است.

شعارسال: با اشاره به اجرا شدن کسر خدمت سربازی در سال 97 با سابقه ایثارگری 28 و 29 ماه اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال بعضی از ایثارگران به تصور اینکه مهلت اجرای مقررات کسر خدمت تا پایان سال 96 می‌باشد، برای دریافت گواهی مراجعه می‌کنند که بعضی از مراکز با ازدحام جمعیت مواجه شده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: کسری خدمت ایثار گران دارای سابقه جبهه 28 و 29 ماه تا سقف 20 هزار نفر در سال 97 هم اجرا می‌شود در نتیجه افراد واجد شرایط برای ثبت سوابق در روزهای پایانی سال 96 عجله نکند و در سال 97 هم فرصت انجام اقدامات لازم را خواهند داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396، کدخبر: 1683085، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیما
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
بسیار ممنون از سایت و اطلاع رسانیه خوبتان
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
کاش بیشتر تمدیدش کنن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین