پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۶۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۲
از سال آینده انتخاب رشته در دوره تکمیل ظرفیت به معنای امروزی یعنی بصورت متمرکز در مقاطع مختلف که دانشگاه‌ها از طریق آن دانشجو پذیرش می کردند، نخواهیم داشت.

شعارسال: دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ مصوبه حذف پذیرش دانشجو از دوره تکمیل ظرفیت طی دو ماه آینده خبر داد و گفت: این مصوبه در وزارت علوم مورد بررسی قرار گرفت و در حال حاضر تصویب شده است و از مهر ٩٧ اجرایی خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از سال آینده انتخاب رشته در دوره تکمیل ظرفیت به معنای امروزی یعنی بصورت متمرکز در مقاطع مختلف که دانشگاه‌ها از طریق آن دانشجو پذیرش می کردند، نخواهیم داشت.

معاون آموزشی وزارت علوم در پایان خاطر نشان کرد: طی یک تا دو ماه آینده مصوبه فوق به دانشگاه‌ها ابلاغ و از مهر سال آینده اجرایی خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت علوم پزشکی کشور، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: - : www.oloompezeshki.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین