پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۷۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: باهدف رفع نیاز درمانی کشور، هم‌اکنون۴۰ هزار تخت بیمارستانی با اعتبارات دولتی و حمایت بخش خصوصی در حال ساخت است.

شعار سال: قاسم جان بابایی بعدازظهر جمعه در ادامه سفر یک‌روزه خود به استان سمنان و در حاشیه بازدید از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان ضمن بیان اینکه ساخت ۴۰ هزار تخت درمانی در دست اجرا است، تأکید کرد: ۷۰ هزار تخت درمانی موردنیاز کشور است که این امر می‌تواند بخشی از نیاز کشور را در تخت‌های درمانی جبران کند.

وی افزود: ساخت ۲۵۰ کلینیک در کشور نیز در زمره برنامه‌های وزارتخانه است که بخش اعظم آن‌ها تکمیل و تحویل چرخه درمان و بهداشت کشور شده و بخش اندک آن نیز در سال۹۷ تکمیل می‌شود.

معاون وزیر بهداشت در ادامه به مقوله بیماران سرطانی نیز پرداخت و گفت: خوشبختانه ۱۴۵ مرکز درمانی سرطان نوع یک در کشور وجود دارد که به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

جان بابایی با بیاناینکه ۳۰ مرکز نوع دو و ۱۵مرکز فوق پیشرفته بیماران سرطانی نیز در کشور فعالیت می‌کند تا مجموع مراکز نوع یک، دو و تخصصی سرطان کشور به عدد۱۹۵ برسد، تأکید داشت: تمامی خدمات درمانی سرطان خوشبختانه به دست توانمند پزشکان ایرانی در داخل کشور صورت می‌پذیرد.

وی در پایان افزود: سالانه ۱۰۰ هزار بیمار سرطانی در کشور به خیل سرطانی‌ها افزوده می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود در ۱۵ سال آتی این میزان به ۱۵۰ هزار نفر در سال برسد که تغییر در سبک زندگی، مقابله با آلایندگی هوا، دوری از دخانیات و ... در زمره عوامل کاهش این سیر سعودی هستند.

معاون وزیر بهداشت در سفر یک‌روزه خود به مرکز استان سمنان علاوه بر افتتاح کلینیک فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از طرح‌های دیالیز، مرکز در حال ساخت سوانح و سوختگی و درمان سرطان و بخش بیماران روانی بیمارستان کوثر سمنان بازدید کرد.

مرکز درمان سرطان و سوانح سوختگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سرخه 365، تاریخ 26 اسفند 96، کد مطلب: 5343: www.sorkheh365.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
تعداد بیمارستان ها در استان سمنان به توجه به در نظر گرفتن جمعیت آن هنوز هم پایین است ، بهتر تمرکز را برای ساخت بیمارستان در این استان بگذاریم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین