پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۸۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
امام جمعه موقت علی آباد کتول: مسئولین و روحانیون با پرهیز از اشرافی گری مردم را با خود همراه کنند امام جمعه موقت علی آباد کتول با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با خبرگان گفت: مسئولین و علماء کشور با کار و جهاد و پرهیز از اشرافی گری می توانند اعتماد مردم را به خود جلب کرده و آن ها را برای رشد و پیشرفت کشور همراه کنند.

شعار سال: حجت الاسلام ابوالفضل دیلم در خطبه های نماز آخرین جمعه سال ۹۶ علی آباد کتول با تاکید بر لزوم حفظ تقوا در زندگی، گفت: اگر اگر انسان در وادی عمل به دستورات دین و بندگی برای خدا نباشد، انسان همواره در ضرر و خسران است.

وی با اشاره به عمر کوتاه انسان که در حال گذر است، اظهار کرد: پیروی از دین، آرمان های امام و منویات مقام معظم رهبری آزمایش های الهی هستند که انسان با سربلند بیرون آمدن از این آزمایشات، می تواند از عمر خود بهره بگیرد.

دیلم با بیان اینکه دشمن در پی تخریب هویت و بنیان خانواده مسلمان است، تصریح کرد: حفظ حریم حجاب، احترام به والدین، حفظ شیرازه خانواده و تربیت اسلامی فرزندان وظیفه همه ماست.

وی با اشاره به خطبه های امام علی (ع) در نهج البلاغه، اذعان کرد: اگر هر همه اعمال ما برای خدا و جلب رضایت او باشد، زندگیمان شیرین و ارزشمند می شود.

دیلم با بیان اینکه مرگ همچون صیادی در کمین انسان است، اظهار کرد: مرگ انکار ناپذیر است و چه بهتر که هنگام فرا رسیدن مرگ، انسان در حال بندگی و عبادت خداوند باشد.

امام جمعه موقت علی آباد کتول در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته، با اشاره به ارزش های بلند انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) به پشتیبانی مردم فرمودند دشمن هیچ غلطی نمی تواند کند و با ایستادگی مردم پای انقلابشان، پس از گذشت 40 سال دشمن هنوز نتوانست هیچ غلطی کند.

وی با بیان اینکه باید قدر حکومت اسلامی را بدانیم، خاطر نشان کرد: ائمه اطهار (ع) در دوران خود این حضور مردم را نداشتند، زیرا خلفای زمان آن ها اجازه ارتباط اعتقادی مردم با این بزرگواران را نمی دادند.

دیلم در ادامه با اشاره به ایستادگی مسلمانان پای ارزش های دینی و اسلامی و جنایات نظام سلطه علیه آن ها، گفت: روزی خون شهیدان، یقه این ستمکاران را خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه نفوذ، توطئه و تبلیغات سوء، علیه مسئولان کشور و روحانیون از اهداف دشمن است، گفت: آن ها با تخریب و از بین بردن اعتماد مردم نسبت به نظام، می خواهند به اهداف خود دست یابند..
امام جمعه موقت علی آباد کتول با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با خبرگان تاکید کرد: مسئولین و علماء کشور با کار و جهاد و پرهیز از اشرافی گری می توانند اعتماد مردم را به خود جلب کرده و آن ها را برای رشد و پیشرفت کشور همراه کنند.

امام جمعه موقت شهرستان علی آباد کتول در پایان تاکید کرد: جوانان با استحکام و اعتماد به نفس راه انقلاب را پیش بگیرند که یقیناً آینده ما به شرط حفظ ایمان و تقوا، مستحکم تر از گذشته خواهد بود و مسئولین نیز با عمل به اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب نقشه آن را بسیار هوشمندانه ترسیم کرده اند، در مسیر رشد اقتصادی کشور تلاش کنند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت طبرستان24، تاریخ 26 اسفند 96، کد مطلب: 4169: www.tabarestan24.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
دقیقاااا! الان زمانیه که مردم واقعا چشماشون به مسئولینه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین