پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
شهردار اصفهان با بیان اینکه برای خرید اتوبوس به 200 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم، گفت: تاکنون کمک های دولت در خصوص اتوبوسرانی محقق نشده است.

شعار سال: شهردار اصفهان با بیان اینکه برای خرید اتوبوس به 200 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم، گفت: تاکنون کمک های دولت در خصوص اتوبوسرانی محقق نشده است.

 قدرت الله نوروزی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: یکی از راهکارهای مشارکت مردم را این روزها در بحث زیباسازی شهر اصفهان مشاهده می کنیم و خوشحالیم هنرمندان برای زیباسازی وارد میدان شده اند.

وی افزود: از هنرمندان دعوت می کنیم برای کمک به زیباسازی شهر به میدان باییند. آغوش مدیریت شهری بر روی هنرمندان باز است. از هنرمندان تقدیر خواهیم کرد که امروز این چنین زیبایی را به اصفهان هدیه می کنند.

شهردار اصفهان ادامه داد: آنچه تا به امروز شهرداری به سازمان اتوبوسرانی کمک کرده صرف امور جاری شده است. چندین بار با رییس سازمان شهرداری ها و معاون ایشان، هم چنین با معاون وزارت کشور برای موضوع اتوبوس جلسه گذاشته ایم و بارها مکاتبه کرده ایم.

نوروزی اضافه کرد: در جلسه کلانشهرهای کشور در تهران و اصفهان از طریق مجلس و دولت پیگیری موضوع اتوبوس مطرح شد و این طور نیست که موضوع اتوبوس را نادیده گرفته باشیم. در دیدار با وزیر اقتصاد نیز موارد متعددی مطرح کردیم که امیدواریم وعده های داده شده به مدیریت شهری اصفهان محقق شود.

وی اظهار کرد: در جلسه با شرکت اسکانیا نیز 50 اتوبوس تحویل گرفتیم و بدهی های خود به این شرکت را نیز پرداخت کردیم. هم چنین قراردادی امضا شد تا برای تعهدات آینده از تهاتر استفاده شود.

هم چنین در این جلسه قدرت الله افتخاری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: بیشتر بودجه این سازمان صرف هزینه های جاری می شود. امروز در مرحله ای هستیم که سیستم های AVL و AFC نیازمند اصلاح هستند و باید بخش های عمرانی، نرم افزاری و مکانیکی نیز اصلاح شوند.

وی افزود: موضوع اساسی اتوبوسرانی در سال 97 واگذاری اتوبوسرانی به بخش خصوصی است چرا که می خواهیم مدام از شهرداری کمک نخواهیم چراکه بااین روند کمک خواستن از شهرداری در سال 1400 شهرداری باید نزدیک به 120 میلیارد تومان به اتوبوسرانی کمک کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: امیدواریم سال آینده 100 دستگاه اتوبوس و 200 راننده را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 27 اسفند 96، کدمطلب:96122714761، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
ناوگان اتوبوسی ایران هنوز هم آنگونه که باید نو نیست ، از دولت انتظار میرود که توجه بیشتری به حمل و نقل عمومی در کشور داشته باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین