پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۹۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: ۵۰ المان شهری برای نوروز آماده و در سطح شهر در حال نصب است.

شعار سالهر ساله با فرا رسیدن عید نوروز و جهت استقبال از بهار طبیعت، شهرداری ارومیه نصب المان های مختلف و زیبا در سطح میادین و خیابانهای شهرارومیه را آغاز می کند که این مهم منجر به وجود آمدن صحنه های زیبا و فراموش نشدنی در نقاط مختلف شهر شده که لذت تماشای تصاویر دلنشین را برای هر رهگذری به همراه دارد .

در این باره رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با اشاره به نصب المان های شهری به مناسبت آغاز سال جدید، بیان کرد: در مجموع تلاش خواهیم کرد با توجه به اهداف سازمان که توزیع عادلانه امکانات شهری در تمامی سطح شهر کلانشهر ارومیه هست، تعداد ۵۰ عدد المان شهری جهت نوروز آماده و در سطح شهر نصب شود.

علی شایگان افزود: المان فصل پروانه در حاشیه دور تا دور میدان خیرین که نماد آمدن بهار است، المان ماشین‌های فانتزی، گوی‌های نوری، المان سگ به مناسبت سال سگ، المان طرح شکلات عید، هفت سین مادربزرگ، گل‌های بهاری، المان گل آرایی توپ استقبال از بهاردر میدان انقلاب ، طرح تصویرسازی با موضوع خانه ‌تکانی، جعبه ‌های گلکاری عید، المان دوچرخه و نیز المان برش روبان آغاز سال برای زیباسازی شهری از جمله المان های شهری به مناسبت آغاز سال جدید است.

وی با بیان اینکه در خصوص فضا سازی شهری در اولین گام شروع به پاکسازی و شستشوی المان های موجود در سطح شهر و بازسازی آنها اشده است، اظهار کرد : در گام بعدی تلاش شده با جمع آوری عناصری که در منظر شهری اخلال ایجاد می کنند و به نوعی باعث آلودگی بصری میگردند جمع آوری شود.

به گفته رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه مهم ترین محور فضاسازی نوروزی امسال، با توجه به ادغامات صورت گرفته و ساختار جدید شهرداری و تشکیل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری که رسالت آن ساماندهی منظر شهری از تمامی ابعاد است، ترکیب گلکاری های نوروزی با المان های نوروزی، در کنار اقدامات سالیان گذشته است.

وی با اشاره به برگزاری فراخوان درخصوص المانهای حجمی به مناسبت آغاز سال جدید، گفت: امسال با توجه به تخصصی بودن اهداف سازمان بصورت دعوت و فراخوان از متخصصین امر حوزه مربوطه صورت گرفته است.

شایگان با بیان اینکه برای سال جدید کلیه المان های شهری ارومیه مجدد نورپردازی شد، اظهار کرد: همچنین سرویس های بهداشتی سیار نیز برای مهمانان نوروزی مهیا و کلیه سرویس ها رینگ کمربندی برای عید بازسازی می شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیار ارس ، تاریخ انتشار 27 اسفند 96، کدمطلب: 4017 ، www.diyarearas.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
ای کاش که در زمینه های فرهنگی و آرایش شهری هم نیروهای متخصص بیشتری رو استخدام می کردیم هم اینکه به صورت سازمان یافته در تمام روزهای سال شهر رو از لحاظ زیبایی های بصری ارتقا بدیم
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
این زیبا سازی های شهری خیلی در حال و روز و شرایط مردم تاثیر گذار خواهد بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین