پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۰۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
مرکز تماس سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به منظور فراهم آوردن رفاه حال بیش از پیش گردشگران نوروزی، با حضور مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی افتتاح شد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛ این مرکز در آستانه تعطیلات نوروز ۹۷ و با هدف پاسخ‌گویی هرچه بهتر به نیاز‌های اطلاعاتی مسافران و گردشگران در زمینه جاذبه‌های گردشگری، اماکن اقامتی و پذیرایی، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی، آب و هوا، اطلاعات راه‌ها، پمپ بنزین، مراکز خدمات رفاهی بین راهی، بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی و امداد خودرو، افتتاح شد.

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در این مراسم ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات به روز شده سامانه ملی سفر، با نیرو‌های این سامانه که در نوروز ۹۷ تعداد آنان به ۱۸ نفر رسیده است، دیدار و گفت و گو کرد.

رامین افشاری از کارشناسان پاسخگوی سامانه که به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازند، خواست تا در پاسخگویی به پرسش‌های گردشگران نوروزی، صبور باشند و با حفظ آرامش و متانت به راهنمایی دقیق و اصولی آنان بپردازند.

سامانه ملی سفر هم‌اکنون در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن سراسری ۰۹۶۲۹ و وب سایت www.09629.ir اطلاعات مورد نیاز مخاطبان را در اختیار آنان قرار می‌دهد و با طراحی نرم افزار ۰۹۶۲۹ شکایات، انتقادات و پیشنهاد‌های گردشگران را به ثبت می‌رساند.

هم‌وطنان می‌توانند برای نصب این نرم افزار بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS از طریق لینک app.ichto.ir اقدام کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  صدا وسیما ، تاریخ انتشار: 28اسفند 1396، کدخبر:   2075099،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
همه این اطلاعاتی که این اپلیکیشن در اختیار مردم قرار میدهد را گوگل مپس سال های پیش در اختیار مردم قرار داده بود
ا.ح75
ناشناس
Germany
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
اتفاق خیلی خوبیه اینجوری هم ایرانیها و خگهم مسافران خارجی در پیدا کردن اثار تاریخی و مکانهای گردشگری راحت ترن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین