پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۰۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
برخی از نمایندگان مجلس شورای عربستان با ارائه لایحه‌ای خواستار به تاخیر انداختن زمان اقامه نماز عشاء شدند.
شعارسال: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای عربستان با بیان اینکه بین دو نماز مغرب و عشاء فرصتی برای انجام کارها نیست، با ارائه یک لایحه، خواستار به تاخیر انداختن اقامه نماز عشاء شدند.

طبق گزارش رسانه‌های عربی، 25 نماینده مجلس شورای عربستان ضمن ارائه این لایحه عنوان کردند که فاصله میان نماز مغرب و عشاء کوتاه است و مردم در فاصله بین این دو نماز فرصت انجام هیچ کاری را ندارند.

در حال حاضر، این لایحه در کمیسیون امور اسلامی و قضایی مجلس شورای عربستان تصویب شده و انتظار می‌رود روز سه شنبه در صحن علنی این مجلس نیز به تصویب برسد.

در صورت تصویب این لایحه، نماز عشاء در شهرهای بزرگ عربستان دو ساعت پس از اذان، اقامه می‌شود تا به گفته ارائه‌دهندگان آن، فرصت کافی برای انجام کارها بین دو نماز مغرب و عشاء وجود داشته باشد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 28اسفند 1396، کدخبر:  6477694 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
عربستان قربونش برم الان با این وضعیتش داره کل دین خدارو برای مردمش تغییر میده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
یاد معاویه افتادم که نماز جمعه را در چهارشنبه اقامه کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین