پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
بازیکنی که هیچ وقت در ترکیب اصلی صبای قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به میدان نرفت به دلیل ارتکاب دوپینگ با محرومیت مواجه شد.
شعارسال: اتفاقات عجیب و قریب در تیمی که امسال در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان کاملا بی‌مدیریت است و به حال خود رها شده، همچنان در حال رخ دادن است و این تیم همچنان با آبرو و اعتبار ورزش قم به ویژه فوتبال قم بازی می‌کند.

بعد از مشکلات عجیب و قریبی که اسپانسرهای دنبال اسم و رسم برای صبای قم به وجود آوردند و هر یک به شیوه‌های مختلف از نام صبا برای خود اعتبار کسب کردند، تداوم نتایج ضعیف و سقوط صبا به دسته پائین‌تر، اکنون صدور حکم یک بازیکن دوپینگی در صبای قم، بی‌مدیریتی در این تیم را بیش از پیش به نمایش گذاشته است.

بازیکنی که در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بارها نامش در لیست 18 نفره صبای قم قرار گرفت اما حتی یک بار هم برای صبا به میدان نرفت، اکنون آبرو و اعتبار یکی از باشگاه‌های با سابقه فوتبال ایران یعنی صبا را به دلیل ارتکاب به عمل دوپینگ به خطر انداخته است.

هر چند صبای قم به دلیل دو سقوط از لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال ایران در سال 1396، دیگر آبرو و اعتباری ندارد اما این اتفاق بار دیگر نشان داد که صبا به دلیل بی‌مدیریتی و عدم صلاحیت فعالیت برخی افراد در آن به این اوضاع گرفتار شده و تیمی که متعلق به دولت و بیت‌المال است اما هیچ کس پاسخگوی اتفاقات و نابسامانی‌های این تیم نیست و سرمایه ورزش قم به این سادگی در آستانه نابودی قرار گرفته است.

رحمان روحانیان بازیکنی است که در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران به عنوان یک بازیکن بی‌نام و نشان به عضویت تیم فوتبال صبای قم درآمد، فوتبالیستی که هیچ سابقه‌ای پیش از پیوستن به صبا نداشت اما با صبا برای خود رزومه جمع‌آوری کرد.

این بازیکن به دلیل مصرف ماده ممنوعه بولدنون از دسته آنابولیک استرویید به مدت چهار سال از حضور در تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شد، به همین دلیل شروع دوره محرومیت این بازیکن از زمان تعلیق اجباری وی یعنی دوم دی ماه سال 96 آغاز شده و در روز اول دی ماه 1400 پایان خواهد یافت، بازیکنی که امسال در فهرست بازیکنان صبا در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور داشت اما از جمله بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1396 ، کدخبر: 13961228000595 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
این همه هزینه های میلیاردی در یک حوزه انجام میدند که فقط نتیجه آن ریخت و پاش است و هیچ بازی درست حسابی ای از فوتبال ایران ندیدیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
تا کی می خوان راهه غلطه دوپینگ رو ورزشکارایه ما برای پیشرفت پیش بگیرن...
ن.ف۸۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
حق بازیکن هایی از این دست زیاد خورده شده و ففط یک نفر نیست ...به امید رسیدگی مسعولان ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین