پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
جازموریانی که شاید که نه قطعأ تمدنی برابر با کنارصندل و شاید فراتر از آن دارد،اینک بازیچه دست افرادی گشته که یا نا اگاهند که خرجی بر آن ها نیست، ولی افرادی که آگاهانه و با هدف سیاه نمایی دست به این عمل می زنند چه هدفی را دنبال می کنند.

شعار سال: این ایام تیتر داغ خیلی از سایت ها،خبرگزاری ها،کانال های تلگرامی و پست های اینستا گرامی گرفته تا روزنامه و توئیتر محرومیت جازموریان و مظلومیت آن است.

چیزی که در آن دیده می شود و برای مخاطب تداعی میشود فقر مطلق،بی شناسنامه گی و بی هویتی و.است و بس.

نمونه بارز آن را می توان استوری سردار آزمون دانست که در آن مردم جازموریان را بی هویت خطاب کرده بود و این یعنی پایمال شدن عزت جازموریانی ها.

جازموریانی که شاید که نه قطعا تمدنی برابر با کنارصندل و شاید فراتر از آن دارد.

اینک بازیچه دست افرادی گشته که یا نا اگاهند که خرجی بر آن ها نیست، ولی افرادی که آگاهانه و با هدف سیاه نمایی دست به این عمل میزنند چه هدفی را دنبال می کنند.

آیا با سیاه نشان دادن وضعیت جازموریان چه چیزی حل شده یا میشود؟آیا ما به ازای نابودی عزت و کرامت جازموریانی ها آن چیزی را که به دست می آوریم برابراست.

سیاه نمایی صرف برای انهایی که فقط هدف جذب خییرین برای منطقه را دارند شاید در وهله اول کار درست و منطقی به نظر آید ولی ادامه این روند نه درمان واقعی است و نه چاره درد.

نگاه نخبگانی در این منطقه باید به سمت خود پایداری ودرون زایی حرکت کند و درکنار نشان دادن ضعف ها و کاستی ها توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه را به نمایش گذارند و درجهت بالفعل بودن آن حرکت کنند و در این آشفته بازار خواب ادامه دار مسئولین و در ایامی که بی برنامگی و عدم برنامه ریزی برای حل مشکلات واقعی این خطه از ایران اسلامی در چارچوب ها و ساختارها مغفول مانده و در ایامی که اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال نفس های آخر خود را می کشد، و ایامی که شاهد وجود قارچ گونه خیلی از موسسات و خیریه ها در این منطقه هستیم که شاید به جزء معدودی از آن ها هیچ کدام درد واقعی این مردم را نفهمیده و نمیفهمند(البته با احترام به همه کسانی که باری را از دوش مردم این منطقه برداشته اند)

رسالت نخبگانی ایجاب میکند در این ایام آخر سال و قطعا سال بعدی به اسم(شاید اقتصاد مقاومتی و…….)مطالبه و پیگیری کنیم. چاره اصلی کار و راه حل های آن و حرکت در جهت حل واقعی مشکلات نه تسکین موقتی و موضعی که ذیلا به چند مورد اشاره می کنیم که در هر برنامه کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت به شرط عمل واقعی گذاشته شوند قطعا این چهره غبار آلود را از صورت جازموریان(در اینجا نه صرفا بخش جازموریان)کنار خواهد کشید.

۱-حل معضل بهداشت و سلامت( رسیدگی به وضعیت درمانگاه ها.خانه بهداشت ها و کادر پزشکی.دکتر ها و ساخت بیمارستان)

۲ -حل مشکلات کشاورزان در هر سه مرحله کاشت،داشت،برداشت و بازاریابی فروش محصولات و همچنین بحث حمل و نقل( توسعه زیر ساخت ها و کمک به خرید وسایل حمل و نقل و ادوات کشاورزی پیشرفته)

۳_توسعه کشاورزی نوین با هدف بهره وری حداکثری در واحد سطح و توانمندسازی روستاها با هدف اشتغال و توسعه پایدار.

۴_رسیدگی به وضعیت آموزش و پروش در این منطقه و هم چنین سهمیه های تحصیلی و پزشکی برای این مناطق.

۵_اهتمام جدی جهت حل معضلات زیست محیطی و منابع طبیعی جهت زیست پایدار در این مناطق و حل واقعی مشکلات ریزگردها.

۶_برنامه ریزی برای شروع موج هایی برای توسعه این مناطق(موج های صنعت،خدمات و.)و و و..

به امید آن که سفیری واقعی برای جازموریان باشیم و در کنار کار و تلاش و پیگیری برای جازموریان احترام و عزت و کرامت آن را هم حفظ کنیم.

#جازموریان_بی_شناسنامه_نیست

#جازموریان_هویت_ماست

بخش جازموریان با۵۴هزار نفر جمعیت در ۶۵کیلومتری شهرستان رودبارجنوب استان کمرمان واقع شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 26 اسفند 96، کد مطلب: 1331603: www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین