پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۷۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از خزانه داری کل کشور از رشد ۴۲ درصدی پرداخت های عمرانی در سال ۱۳۹۶ خبر داد.

شعارسال:وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از خزانه داری کل کشور از رشد ۴۲ درصدی پرداخت های عمرانی در سال ۱۳۹۶ خبر داد.

دکتر مسعود کرباسیان در بازدیدی که شب گذشته انجام شد با اعلام این خبر اظهار داشت: تا عصر روز دوشنبه 34 هزار و 500 میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت شد که این رقم تا فردا که حسابهای سالجاری بسته خواهد شد افزایش نیز خواهد داشت.

وی در خصوص پرداختی های جاری نیز گفت: در حالیکه هنوز 24 ساعت دیگر تا بستن حسابهای سال 1396 فرصت داریم، کلیه پرداختی های مربوط به حقوق و دستمزد که رقمی بالغ بر 305 هزار میلیارد تومان بور، انجام شده و کسری در این خصوص نداریم.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: 70 درصد از درآمدهای سال جاری غیرنفتی و از محل درآمدهای مالیاتی، سود سهام شرکتهای دولتی و فروش دارایی های مازاد دولت بود و این همان چیزی است که به دنبال تحقق آن در بودجه بودیم.

کرباسیان با اشاره به برنامه دولت برای توسعه اشتغال گفت: 12 هزار میلیارد تومان برای مشاغل کوچک در صنایع مختلف در روستاها و شهرهای کوچک تخصیص داده شد و قطعا برای سال آینده هم این تخصیص ادامه خواهد یافت.

وی جایگزینی خودروهای فرسوده را به عنوان طرحهایی که هم اشتغالزا است و هم به محیط زیست کمک می کند را از جمله برنامه های دولت نامبرد که در سالجاری آغاز و در سال آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار 29 اسفند 96، کدخبر: ۲۰۴۹۳۲، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
میگم مجلس برنامه ای برای استیضاح ایشون نداره؟ یا وزیر کم نیوورده اینقدر استیضاح کرده؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین