پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم گفت: از سه تا ۱۳ فروردین برای اجرای اردو‌های جهادی مناطق زلزله‌زده غرب کشور در روستای کوئیک سرپل ذهاب حضور خواهیم یافت.

شعار سال: سید امیرفرنام وزیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان قم گفت: برای اجرای اردو‌های جهادی مناطق زلزله زده غرب کشور از سوم تا سیزدهم فروردین در روستای کوئیک سرپل ذهاب حضور خواهیم یافت.

وزیری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و عمرانی از جمله اقدامات در روستای کوئیک خواهد بود، ادامه داد: منبع درآمد اهالی این روستا از طریق دام است و ما برنامه‌ای داریم تا برای دام آنان آخور درست کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان قم افزود: بیشتر اهالی به دنبال این هستند تا دام خود را بفروشند و در شهر ساکن شوند و یکی از اهداف ما این است تا بستر مناسبی برای ادامه فعالیت و زندگی این عزیزان در روستا فراهم کنیم.

وی با اشاره به ساخت دستشویی و حمام در این مناطق گفت: حضور تیم روانشناسی و تیم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بخشی از فعالیت فرهنگی در این روستا را انجام خواهیم داد.

وزیری در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۴۰ نفر از برادران و در صورت تایید حضور خواهران، تعداد ۶۰ نفر خواهر در این اردو شرکت خواهند کرد و تعداد نفرات بصورت همزمان در روز سه فروردین به این مناطق اعزام می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 29 اسفند 96، کد مطلب: 674272، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
واقعا بسیج در مواقع بحرانی عزم خودش رو به رخ دشمنان کشور کشونده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین