پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
پروژه راه‌آهن غرب کشور فردا با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: پروژه راه اهن غرب کشور فردا با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت به بهره برداری خواهد رسید.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در خصوص سفر هیئت دولت به استان اظهار داشت:همزمان با سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه، پروژه راه آهن غرب کشور به صورت رسمی افتتاح می شود.

وی افزود:دکتر روحانی فردا صبح به همراه هیئت دولت به کرمانشاه سفر خواهند داشت وبه محض رود به فرودگاه کرمانشاه به مقصد سرپل ذهاب تشریف می‌برند و بازدیدیاز مناطق زلزله زده خواهند داشت ووضعیت زلزله زدگان را بررسی خواهند کرد.

بازوند در ادامه گفت: سپس راه آهن غرب توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد وقطار راه آهن از کرمانشاه به سمت مشهد حرکت خواهد کرد.

وی گفت: تعدادزیادی از وزرا فردا به نمایندگی از رئیس جمهور وارد شهرستان‌های استان کرمانشاه می شوند و در شهرستان‌ها شورای اداری برگزار می‌شود.

پیامتبریک نوروزی از سوی رئیس جمهوریبه مردم کرمانشاه و دیدار صمیمی با تعدادی از خانواده‌های جانباختگانزلزله اخیر از دیگر برنامه های دکتر حسن روحانی به این استان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 28 اسفند 96، کد مطلب: 4255741: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین