پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۳۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: همه ساله از روز سوم به بعد خروج از شهر مشهد زیاد خواهد شد و ظرفیت پذیرش هتل‌ها به ۴۰ درصد خواهد رسید. این درحالی است که بیشتر هتل‌‌های مشهد برای هفته دوم نوروز تخفیف ۵۰ درصدی گذاشته‌اند و هیچگونه افزایش نرخی نیز نسبت به سال گذشته نداشته‌ایم.
شعارسال: قانعی در خصوص آخرین وضعیت هتل‌های مشهد مقدس در ایام نوروز گفت: متاسفانه وضعیت هتل‌ها در کشور مناسب نیست به طوری که در هیچ کدام از شهرهای ایران ظرفیت پذیرش هتل‌ها به بیش از ۶۰ درصد نرسیده این درحالی است که هتل‌های تمام شهرهای بزرگ برای این ایام تخفیف قائل شدند و حتی در تهران هتل‌ها ۶۰ درصد تخفیف گذاشتند.

رییس اتحادیه هتل‌داران مشهد ادامه داد: در شهر مشهد به سبب فعالیت‌های مدارس، مسافرخانه‌ها و مراکز اقامتی ارگان‌ها و هتل‌دارها از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و امروز فقط توانسته‌ایم ۶۰ درصد ظرفیت هتل‌های مشهد را پر کنیم که این رقم برای روزهای ۲۹ ، ۱ و ۲ فروردین است.

وی ادامه داد: همه ساله از روز سوم به بعد خروج از شهر مشهد زیاد خواهد شد و ظرفیت پذیرش هتل‌ها به ۴۰ درصد خواهد رسید. این درحالی است که بیشتر هتل‌های مشهد برای هفته دوم نوروز تخفیف ۵۰ درصدی گذاشته‌اند و هیچگونه افزایش نرخی هم نسبت به سال گذشته نداشته‌ایم. متاسفانه نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۱۵ درصدی اقامت در هتل‌ها بودیم که این ناشی از پایین آمدن قدرت مالی مردم است.

قانعی در خصوص شکایت‌های مردم از هتل‌ها گفت: امسال شکایت‌ها به صورت آنلاین و آنی رسیدگی می‌شود و افرادی که با شماره ۳۲۲۱۳۲۳۴ تماس بگیرند ظرف ۱۵ دقیقه بازرس ما در هتل حاضر می‌شود و در همان جا کار رسیدگی وصدور حکم را انجام می‌دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1397 ، کدخبر: 605780 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
به دلیل گرانی قیمت عمدتا مردم تمایل زیادی برای حضور در این هتل ها از خود نشان نمیدهند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
شبی ۳۰۰ هزارتومن پولشه ما دوشب بخوایم بمونیم با ۱۵ درصد واقعا هزینه زیادی کم نمیشه
ن.ف۸۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
مردم در ایران نسبت به کشور های دیگر کمتر تمایل برای اقامت در هتل نشان داده اند و دلیل آن نبود کیفیت کافی در مقایسه با قیمت آن میباشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین