پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر شش برابر شد.

شعار سال: سهیل مهاجری با اشاره به رشد شش برابری اعتبارات منابع طبیعی استان بوشهر در سال ۹۶ نسبت به سال قبل از آن اظهار داشت: این اعتبار نوید بخش پویایی و تحرک بیشتر در اجرای پروژه ها در سراسر استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: توجه به افزایش اعتبارات حوزه های مختلف در منابع طبیعی نشان می‌دهد که مسئولان استان ضرورت شتاب بخشیدن به توسعه پایدار را خواستار هستند و من از این نوع نگاه آنان سپاسگزارم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ادامه داد: معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع انصافا در این راستا تلاش و پیگیری گسترده ای داشتند و اکنون نیز به دنبال تخصیص کامل این بودجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد این اعتبارات تخصیص داده شده است و تا پایان سال مالی بسیار خوشبین هستیم که تخصیص حداکثری مابقی اعتبارات نیز انجام شود.

مهاجری افزود: از محل اعتبارات نفت و گاز ۹۱ درصد تخصیص داده شده که تا کنون سابقه نداشته است. در روزهای اخیر پیگیری های زیادی در زمینه امورات رفاهی کارکنان شامل اضافه کاری، ماموریت، پاداش و... نیز انجام شده است و به نتایج خوبی رسیده ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: پاداش پایان خدمت همکاران بازنشسته سال‌های ۹۴ و ۹۵ را نیز که تاکنون معوق مانده بود، تامین و کاملا پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در سال ۹۵ معادل هشت میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی به بخش منابع طبیعی استان اختصاص یافت که با پیگیری های مستمر این رقم در سال ۹۶ به ۵۲ میلیارد تومان افزایش دادیم.

مهاجری ادامه داد: از محل تفاهم نامه با نفت مبلغ ۳۳ میلیارد تومان درحوزه های آبخیز معادل ۲۷ میلیارد، و جنگل معادل شش میلیارد تومان عملیات اجرایی انجام خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 فروردین 96، کد مطلب: 4256480، www.arak365.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
یکی از مسائلی که ایران در آینده احتمالا با آن دست و پنجه نرم میکند همین مسئله آب خواهد بود ؛ خوبه که از الان سرمایه گذاری هایی رو در این حوزه انجام بدیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین