پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۴۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
مدیر کل عتبات در سازمان و حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت در ایام نوروز روزانه شش هزار زائر ایرانی را به عتبات عالیات اعزام می‌کند.

شعار سال: مرتضی آقایی در خصوص آمادگی هتل‌های عراق برای پذیرش زائران در ایام عید گفت: سازمان حج و زیارت در نظر دارد در ساخت اقامتگاه‌های زیارتی عراق مشارکت داشته باشد تا سطح کیفیت خدمات و امکانات هتل‌ها در عتبات افزایش یابد.

وی افزود: تجهیز و نوسازی هتل‌های عراق تا حدی انجام شده و امیدواریم تا شروع اعزام کاروان‌ها نوروزی به عراق این اقدام به طوری کامل در همه هتل‌ها انجام شود.

مدیر کل عتبات در سازمان و حج و زیارت خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در سازمان حج و زیارت، روزانه شش هزار زائر ایرانی در قالب ۱۵۰ کاروان در ایام نوروز به عتبات اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر امنیت به طور کامل در سامرا و کاظمین برقرار است براین اساس به شرط استمرار این شرایط کاروان‌های نوروزی به این دو شهر اعزام می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ 6 بهمن 96، کد مطلب: 390245: www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
حاضر هستم چندین بار عازم عتبات شوم ولی پولم را در کشوری که با اون پول از تروریست ها در خاورمیانه حمایت میکند خرج نکنم ؛ کشوری که عزت زائر را رعایت نکند ارزش سفر ندارد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
ایام نوروز زمان مناسبی برای سفر به عتبات عالیات با توجه به خلوت بودن این مکان های زیارتی است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین