پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۴۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تعطیلات با ارائه طرحی دو فوریتی در خصوص مجازات و تنبیه افرادی که مانع از حمایت کالای داخلی می‌شوند کار را در مجلس آغاز خواهیم کرد.
شعارسال:نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تعطیلات با ارائه طرحی دو فوریتی در خصوص مجازات و تنبیه افرادی که مانع از حمایت کالای داخلی می‌شوند کار را در مجلس آغاز خواهیم کرد.

حسین مقصودی در گفت وگو با بصیر سبزوار با بیان اینکه نامی که رهبر انقلاب برای سال ۹۷ برگزیدند در تاکید بر اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: حمایت از کالای داخلی نقطه عطف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بوده و حمایت از تولید داخلی را در برمی‌گیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران داخلی اعتقادی به حل مشکلات از طریق اقتصاد مقاومتی و توان داخلی ندارند، تصریح کرد: نباید برای حل مشکلات به غرب تکیه کرده و اعتماد کنیم چراکه راه حل مشکلات ما در داخل کشور است.

مقصودی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی سعی می‌کنند این باور غلط را که اجناس ایرانی فاقد کیفیت است را در کشور ترویج کنند، عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از تولیدات در حوزه‌های مختلف به دیگر کشورها صادر می‌شوند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سودجویی برخی دلالان در واردات کالاهای خارجی سبب می‌شود تا این افراد راه را برای حمایت از کالای داخلی سخت کنند، تاکید کرد: این افراد با استفاده از ثبت شرکت در کشورهای دیگر اقدام به واردات کالا و فروش با سودهای بسیار زیاد در کشور می‌‍کنند.

وی به وارادات برخی تجهیزات در حوزه وزارت نیرو در دولت یازدهم با وجود تولید داخل همان تجهیزات در سبزوار اشاره کرد و افزود: متاسفانه این مافیا با ورود تجهیزات سودکلانی را به جیب میزدند.

مقصودی ادامه داد: پس از تعطیلات با ارائه طرحی دو فوریتی در خصوص مجازات و تنبیه افرادی که مانع از حمایت کالای داخلی می‌شوند کار را در مجلس آغاز خواهیم کرد.

نماینده مردم سبزوار با تاکید بر حمایت از کالای داخلی عنوان کرد: عزل مجازات نقدی و زندان‌های بلند مدت باید در انتظار مدیرانی باشد که در سر راه حمایت از کالای داخلی مانع می‌تراشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار2فروردین 97، کدخبر: 1333408، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
همیشه در ایران قوانینی تصویب میشد که با مخالفان و اقا زادگانی که بخاطر منافع شخصی جلوی این قوانین رو می گرفتن! روبرو میشد با این طرح دو فوریتی شاید بشه تا حدی جلوی این روابط رو گرفت!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
امسال با این پیگیری های صورت گرفته در داخل و همچنین حمایت های مردم امیدواریم بازار مصرف کالاهای ایرانی داغ تر شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین