پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
رئیس کمیسیون بودجه شورای شهرتهران از جابه‌جایی هفت شهردار در مناطق مختلف تهران خبر داد.

شعار سال: علیرضا دبیر در صحن علنی شورای شهرتهران درخصوص جابه‌جایی شهرداران 7 منطقه تهران اظهار داشت: نمی دانم در طوفان فردا که قرار است شهرداران جابه‌جا شوند چه شهردارانی جابه‌جا می شوند اما شنیده‌ام 7 شهردار تهران جابه جا شده اند.

این عضو شورای شهر تهران افزود: نمی دانیم با این جابه‌جایی‌ها ثبات مدیریت چه می‌شود. درست است که عزل و نصب جزو اختیارات شهردار است و اعضای شورا نمی‌توانند در آن نظر دهند اما جای سوال است که اگر این شهرداران بد هستند چرا آنها را آورده و اگر خوب هستند چرا آنها را جابه‌جا می‌کنید؟
دبیر با بیان اینکه از شورا خواسته می‌شود که شهردار را برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به صحن دعوت کند، گفت: ما دخالتی در عزل و نصب نداریم چراکه حتی در موضوع حسابرسی که حقمان است نظر می‌دهیم، محکوم می‌شویم. وای به حال اینکه در مورد اختیاراتی صحبت کنیم که در چارچوب وظایفمان نیست.
وی با بیان اینکه در سال 94 شهرداری از برنامه عدول کرده است، اظهارکرد: ساختمان‌هایی را شهرداری به نام بهاران بدون اجازه شورا خریده و این تخلف است اما شورا برای سال آینده برای هر منطقه 600 میلیارد تومان برای ساماندهی کارتن‌خواب ها بودجه تعیین کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار 11 اسفند 1394، کد مطلب: 470442: آدرس سایت:www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین