پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۶۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
معاون وزیر جهاد گفت:شعار روز جهانی آب «طبیعت برای آب» ریشه در باورها، فرهنگ و اعتقادات مردمان و تمدن های این سرزمین دارد.
شعارسال:معاون وزیر جهاد گفت:شعار روز جهانی آب «طبیعت برای آب» ریشه در باورها، فرهنگ و اعتقادات مردمان و تمدن های این سرزمین دارد.

به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، معاون آب و خاک وزارت جهاد در پیامی به مناسبت دوم فروردین (۲۲ مارس) روز جهانی آب با صدور پیامی اعلام کرد : شعار روز جهانی آب «طبیعت برای آب» ریشه در باورها، فرهنگ و اعتقادات مردمان و تمدن های این سرزمین دارد.

متن پیام علیمراد اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به شرح ذیل است:

تقارن نوروز را که روز اول سال ایرانی و روز آغاز بهار و نو شدن طبیعتی است که به آب زنده است را با روز دوم بهار ایرانی، که به زیبایی توسط کلیه ملل جهان به عنوان روز جهانی آب انتخاب شده است، مغتنم شمرده و ضمن تایید شعار انتخاب شده روز جهانی آب که «طبیعت برای آب» است، باور عمیق خود را به این انتخاب که روح نو شدن طبیعت را در خود داشته و ریشه در باورها، فرهنگ و اعتقادات مردمان و تمدن های این سرزمین دارد، اعلام می داریم.

در ادمه این پیام آمده است: تقویت برنامه بنیادین خود را در شناختن هرچه دقیق تر ارتباطات عمیق آب، زندگی و طبیعت، با بهره گیری از تجربیات جهانی و تکیه بر نیروهای خلاق و جوان کشور از طریق توسعه فناوری ها و روش هایی که الگوی خود را از ارتباطات در هم تنیده طبیعت و همبست های میان اجزاء آن، به خصوص همبست های میان آب، خاک، غذا، محیط زیست و چالش های تغییر اقلیم می گیرند، در دستور کار سال ۱۳۹۷ خود قرار می دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار3فرودین 97، کدخبر: 4257248، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
کاش تو روز جهانی اب ماهم یه طرحی رونمایی می کردیم برای مقابله با کم ابی های اخیر به مردم امید می داد
ن.ف83
ناشناس
Austria
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
با این پیام ها و شعار بازی ها نمیشه کرای کرد بگید برای اب این مملکت چیکار کردید؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین