پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
مسؤول انجمن میراث فرهنگی تمندان از راه اندازی ستاد استقبال از مسافران نوروزی در این روستا خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای نوروز اندیشیده شده و بیش از ۱۰واحد بوم گردی و ۲ مدرسه در این روستا برای استقبال از مسافران نوروزی توسط شورای اسلامی و دهیاری تمندان مهیا شده است.

شعار سال: مسؤول انجمن میراث فرهنگی تمندان از راه اندازی ستاد استقبال از مسافران نوروزی در این روستا خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای نوروز اندیشیده شده و بیش از ۱۰واحد بوم گردی و ۲ مدرسه در این روستا برای استقبال از مسافران نوروزی توسط شورای اسلامی و دهیاری تمندان مهیا شده است.

مرتضی تمندانی گفت: روستای تاریخی تمندان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان با قرارگیری در دامنه تفتان و داشتن طبیعت زیبا و بکر و آب و هوایی مناسب همواره به عنوان یکی از مقاصد مسافران و گردشگران بوده است.

تمندانی ادامه داد: این روستا با با داشتن آثار تاریخی و گردشگری بسیار جذاب و نیز هوای مطبوع و بهاری می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشد.

رییس شورای اسلامی دورودی تمندان نیز در گفتگو با خبرنگار ما افزود: شورای اسلامی و دهیاری تمندان جهت معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی با طراحی بروشورهای مورد نیاز به استقبال از مسافران نوروزی رفته است

خالدکردی گفت: با هدف معرفی فرهنگ و آداب رسوم مردم منطقه،ستاد استقبال از مسافران نوروزی در غالب سیاه چادر فرهنگی در این روستا برپاشده است که در آن انواع صنایع دستی زنان و مردان منطقه به نمایش گذاشته شده که با استقبال خوب گردشگران مواجه شده است.

وی دریاچه زیبای سردریا، آبشار تنک، چشمه آب معدنی بر آبک، غارهای آبچکان و مجتمع تفریحی دره گل را از مهم ترین جاذبه‌های گردشگری در روستا نام برد و افزود: طبیعت چشم نواز تمندان محیط آرام و دلپذیری را برای گردشگران فراهم کرده و تصویر به یاد ماندنی را برای مسافران تداعی خواهد کرد.

کردی از مسافران نوروزی خواست از آلوده ساختن طبیعت و ریختن زباله در آن بپرهیزند.

روستای تمندان در فاصله ۴۷ کیلو متری خاش واقع شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:97010400623، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
خاش یکی از زیبا ترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار می آید ؛ کاش در رسانه ها هم به آن بیشتر اشاره کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین