پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به افزایش ظرفیت‌های اقامتی منطقه آزاد چابهار،گفت: احداث 5 هتل جدید و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در دستور کار منطقه آزاد چابهار است.

شعار سالمدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به افزایش ظرفیت‌های اقامتی منطقه آزاد چابهار،گفت: احداث 5 هتل جدید و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در دستور کار منطقه آزاد چابهار است.

عبدالرحیم کردی  اظهار کرد: امسال برای بیش از 100 نفر تور لیدر و بلد محلی دوره آموزشی راهنمایان تور برگزار کردیم تا جامعه محلی را هم با گردشگر و توریست گردانی درگیر کرده و اشتغال زایی کنیم.

وی با اشاره به ورود بیش از 15 هزار نفر به چابهار از 27 اسفند تا به امروز، افزود:براساس آمار ها 20 درصد تاکنون رشد ورود گردشگر به چابهار نسبت به سال گذشته داشتیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی، تصریح کرد: امسال بوم گردی را به گردشگری و چابهار گردی اضافه کردیم، یک مجموعه بوم گردی به نام دور بلوچ را آماده کردیم وان بالله به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد،ضمن اینکه اقامتگاه‌ها و تفرجگاه‌های بوم گردی را در مجموعه آبکان و کوه‌های مریخی آماده کردیم.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت‌های اقامتی چابهار،گفت: ما در منطقه درمجموع سه هتل داریم که کفاف ورود تعداد زیاد گردشگر را نمی‌دهد،فقط امسال برای افزایش ظرفیت‌های اقامتی مجوز 5 هتل را صادر کردیم که طی دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند، این هتل‌ها ما را توانمند می‌کند تا بهتر از مهمان‌ها با هر دهک درآمدی پذیرایی کنیم چراکه این هتل‌ها در کلاس‌های مختلف ستاره‌ای ساخته خواهند شد.

کردی هم‌چنین درباره افزایش ظرفیت امکانات درمانی و بهداشتی در سطح منطقه گفت: مجوز ساخت بیمارستان 540 تخت خوابی چابهار در محدوده منطقه آزاد چابهار توسط وزارت بهداشت صادر شده و امسال کلنگ این بیمارستان زده خواهد شد،ضمن اینکه یک بیمارستان 96 تخت خوابی را هم امسال در سطح منطقه شروع خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:97010400609، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
منطقه چابهار به زودی به دستاورد های خوبی در حوزه های اقتصادی دست پیدا کرده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین