پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
تولیت آستان قدس رضوی گفت: منطقه شمال کشور از جمله زیباترین و بی‌نظیرترین اقلیم‌ها برای توسعه گردشگری است اما متاسفانه امروز این جغرافیای زیبا به دست عده‌ای سودجو در دست نابودی قرار دارد.
شعارسال: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد:صنایع دستی و گردشگری از موثرترین بسترها برای معرفی فرهنگ ایرانی اسلامی است و درآمد پایدار حاصل از آن می‌تواند وابستگی کشور به درآمد نفتی را کاهش دهد.

وی افزود: تصور اثرگذاری گردشگر خارجی بر فرهنگ ملی و دینی ایران، تصوری غلط بوده و قطعا موضوع عکس این تفکر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری و اقلیمی ایران از کشورهایی با میزان گردشگر بالا همچون ترکیه بسیار بیشتر است، اما متاسفانه هزینه سفر یک خانواده ایرانی به مناطق گردشگری داخلی حتی مشهد بعضاً از هزینه سفر به ترکیه گران تر است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: منطقه شمال کشور از جمله زیباترین و بی‌نظیرترین اقلیم‌ها برای توسعه گردشگری است اما متاسفانه امروز این جغرافیای زیبا به دست عده‌ای سودجو در دست نابودی قرار دارد.

رئیسی خاطرنشان کرد: آستان قدس بودجه و تمرکز ویژه ای برای خرید کتب خطی اختصاص داده است تا از خروج این آثار مهم فرهنگی از کشور جلوگیری شود.

به گزارش آستان نیوز، وی تصریح کرد: آستان قدس از فرصت حضور انبوه زائر در سال استفاده کرده و نمایشگاه های مختلفی را با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی خصوصا در جوار بارگاه منور رضوی برگزار می‌ کند تا پشتیبانی برای صنایع دستی باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی  الف ، تاریخ انتشار: 5فروردین 1397، کدخبر:  3970105071 ،/www.alef.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
آقای رئیسی شما میتوانید از پول همون آستان قدس برای کاهش هزینه های سفر و اقامت در مشهد استفاده کنید
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین