پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۹۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: از 24 اسفندماه 96 تا سوم فروردین ماه سال 97 ، 403 هزار و 505 نفر از زائران و مسافران نوروزی در مراکز اقامتی رسمی، مدارس، مهمانسراهای امامزاده‌ها و سایر مراکز اقامتی این استان اسکان یافته‌اند.

شعار سال: یسی رضایی در بازدید از تاسیسات گردشگری قم اظهار کرد: از این تعداد، 75هزار و 536 نفر در مراکز اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر اقامت کرده‌اند.

وی افزود: 287 واحد اقامتی شامل 35 واحد هتل، 28 واحد هتل آپارتمان، 58 واحد مهمانپذیر، 166 واحد خانه مسافر و 100 مجتمع بین راهی و پذیرایی در استان پذیرای زائران نوروزی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم به سایر اماکن اقامتی در قم اشاره کرد و گفت: 62هزار و 952 نفر در مدارس، 22 هزار و 362 تن در زائرسراهای امامزادگان، 2 هزار و 880 تن در مهمانسراهای ادارات و خوابگاه‌ها و 11 هزار و 412 تن در چادرهای مستقر در کمپ‌ها اسکان یافتند.

وی ادامه داد: همچنین 56 هزار و 997 در سایر اماکن اقامتی از جمله مهمانسرای مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه(س)، مجتمع یاوران مهدی(عج)، منتظران موعود(ع) و مجتمع نیمه شعبان اقامت کردند.

رضایی با اشاره به نظارت از واحدهای اقامتی اظهار کرد: روزانه با مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان، اداره کل تعزیرات حکومتی قم، مرکز بهداشت استان و نماینده انجمن مجتمع‌‌های بین راهی، پذیرایی و گردشگری قم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مسافران نوروزی انتقاد و پیشنهادی نسبت به تاسیسات گردشگری داشته باشند می‌توانند با نصب سامانه نظارتی www.app.ichto.ir در گوشی‌های اندروید و IOS اقدام کنند تا همکاران در اداره کل میراث فرهنگی به شکایات رسیدگی کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:691150، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
واقعا قم هم یکی از منابع گردشگری ما در زمینه مذهبی ست باید بیشتر بهش رسیدگی بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
قم همواره در تعطیلات نوروز جزو محبوب ترین شهر ها برای ایرانیان عزیز بوده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین