پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۹۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۲
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: برای برخی رشته محل‌های کم‌تقاضا کاهش شهریه تا سقف ۵۰ درصد در نظر گرفته می‌شود.
شعارسال: علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امکان کاهش شهریه در برخی رشته محل های دانشگاه وجود دارد، گفت: براساس مصوبه هیات رئیسه، برای برخی رشته محل های کم‌تقاضا کاهش شهریه تا سقف ۵۰ درصد در نظر گرفته می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی واحدها در این زمینه فعال هستند و در صورت بررسی و تایید در کمیسیون های هیات امنا، از تابستان سال جاری اجرایی خواهد شد.

رهایی افزود: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور از رشته محل‌هایی که مشمول تخفیف شهریه شده‌اند، اطلاع یابند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تعاون استانی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این طرح مورد استقبال واحدهای دانشگاه قرار گرفت. در این طرح ضمن تکمیل بار موظفی اعضای هیات علمی از بار حق‌التدریس واحدها به میزان قابل توجهی کاسته می شود که این موضوع منجر به کاهش هزینه واحدهای دانشگاهی می شود.

ایجاد رشته محل‌های جدید در واحدهای دانشگاهی

رهایی درباره ایجاد رشته محل های جدید در واحدهای دانشگاهی، اظهار داشت: خوشبختانه شورای برنامه‌ریزی در دانشگاه فعال شده و سعی می شود با انجام مطالعات تطبیقی و با توجه به نیازهای موجود در هر استان، امکان ایجاد رشته های جدید فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری این دوره ها نتایج مثبتی از جمله تکمیل ساعت موظفی اعضای هیات علمی، بالا بردن سطح علمی کارشناسان و متخصصان صنایع مختلف کشور و کمک به ایجاد درآمدهای غیر شهریه‌ای دانشگاه به همراه خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1397 ، کدخبر: 841905 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
هنوز هم قیمت شهریه دانشگاه آزاد فوق العاده بالاست و برای خیلی ها به صرفه نیست ؛ بهتره که مسئولین به این وضع رسیدگی کنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
بعضی از رشته های این دانشگاه بهتره هرچه سریع تر جذف بشه چون دیگه بازار توانایی پذیرش این همه نیروی جدید رو نداره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین