پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۰۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
استاندار مرکزی حمایت از کالای ایرانی را ضامن رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال عنوان کرد.

شعار سال: سیدعلی آقازاده در افتتاح نخستین رالی سافاری گردشگری خانوادگی استان مرکزی اظهار داشت: برگزاری مسابقات خانوادگی رالی اقدام خوبی بود در مصوبات ستاد خدمات سفر انجام شد، این نوع مسابقات می‌تواند در افزایش فرهنگ رانندگی و ایجاد نشاط میان خانواده‌ها و ایجاد یک نوع فرهنگ زیست محیطی موثر باشد.

وی افزود: مسابقه‌ای که اکنون آغاز شد با حضور 15 خانوار در 15 دستگاه ماشین بود که از راه‌های غیرتعریف شده عازم مرکز استان لرستان می‌شوند که سه روز هم طول می‌کشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برنامه‌ریزی این سفر را انجام داده که امیدواریم شاهد گسترش این نوع مسابقات و برنا‌های مفرحی باشیم که می‌تواند خانواده‌ها را منسج‌تر و متحدتر کرده و کانون خانواده را گرم‌تر کن.

آقازاده بیان کرد: این مسئله تنها ویژه نوروز نیست بلکه می‌تواند در ایام سال هم انجام شود و زمینه‌ساز نشاط و شور اجتماعی بسیار در سطح استان مرکزی خواهد بود.

وی همچنینی با اشاره به نامگذاری امسال هم گفت: نامگذاری امسال در راستای سیاست‌گذاری بود که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نامگذاری می‌کردند، حمایت از کالای ایرانی به طور کامل با اقتصاد مقاومتی هماهنگی دارد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال هم بخشی از سلسله سیاست‌هایی است که مقام معظم رهبری در ارتباط با موضوع اقتصاد و بیکاری و جوانان اتخاذ فرمودند و همه ما موظف هستیم به لحاظ وظیفه‌ای که داریم در کنار رونق اقتصادی امسال را هم که به همین موضوع اختصاص پیدا کرده تلاش کنیم تا همه مردم از کالای ایرانی حمایت کنند.

آقازاده عنوان کرد: مقام معظم رهبری هم اشاره کرند که تنها دولت این پروژه را نمی‌تواند پیش ببرد و باید مردم هم کمک کنند، در این نامگذاری مردم و دولت به یک اندازه سهیم هستند که امیدواریم سهم مردم هم با خرید کالای ایرانی به شکل مطلوب انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 3 فروردین 97، کد مطلب: 1686626، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
همه چقدر خوب حرف میزنن
کو پس اقدام؟
کو پس عمل؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
هیچ وقت رهبری شعاری رو بدون هدف و یا بدون نگاه به اینده کشور بیان نکردن..امیدوارم مسئولین لیاقت خودشون رو بالاتر ببرن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
حمایت از کالای ایرانی در تموم بخش ها توسط هر ایرانی در هر جایگاهی میتونه بهترین اتفاقات رو رقم بزنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین