پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
امسال رهبر معظم انقلاب به نکته کلیدی و بسیارمهم و اثرگذار اشاره فرمودند؛" حمایت از کالای ایرانی"، که ملزومات اجرای این فرمان سه چیز است.

شعار سال: "عباسعلی زاهدی" فرهنگی گلستانی و فعال سیاسی اجتماعی استان گلستان در یادداشتی به تبیین شعار سال و اهمیت خرید کالای ایرانی و راهکار پیاده سازی شعار سال 97 پرداخت.

زاهدی در یادداشت خود آورده است: امام مسلمین ، رهبرحکیم وفرزانه همچون طبیبی حاذق و توانا بیماری و مشکل جامعه را شناسایی و طبق سنت هر ساله، حکیمانه نسخه شفابخش را برای بیماری پیچیده وبا نامگذاری هرسال، به درمان ومداوای معضل و مشکل می پردازد. تا اینجا وظیفه پزشک یا درمانگر را خیلی خوب انجام داده اند. بقیه اش با مردم و مسئولین است که همچون همراهان و اطرافیان بیمار به نسخه شفابخش و معجزه گر عمل کنند وهمگی دست به دست هم دهند تا آن معضل یا مشکل ریشه کن شود.

امسال رهبرمعظم انقلاب به نکته کلیدی و بسیارمهم و اثرگذار اشاره فرمودند:" حمایت از کالای ایرانی" ملزومات اجرای این فرمان سه چیز است:

اول: حمایت و پشتیبانی و اقدام عملی جدی وموثر همه مسئولین دولتی و حکومتی

دوم: کیفیت بالای محصولات و کالاهای ساخت ایران

سوم: حمایت واقعی وعملی مردم شریف ایران و ترجیح کالاهای ایرانی برکالاهای مشابه خارجی

وی در ادامه افزود: باتوجه به همراهی ملت بزرگ ایران با نظام مقدس و مسئولین ؛ اگر شرط اول و دوم عرایض بنده لحاظ گردد قطعا مردم کمافی السابق مطیع امر رهبرند واز کالا و خدمات ایرانی استفاده خواهند کرد .

نکته مهم و اصلی ،پذیرش وباور قلبی مسئولین بخصوص دولت ومجلس می باشد؛ زیرا درصورت قبول کردن این عزیزان همه مشکلات حل می شود.

زیرا اگرمسئولین اراده کنند و از ورود کالاهای خارجی مشابه ساخت داخل جلوگیری کنند عرصه برای کالای ایرانی باز می شود.

اگر مسئولین ،نظارتشان را برتولیدات داخلی افزایش دهند وسخت گیری کنند؛ مسلما کیفیت محصولات داخلی افزایش می یابد و با تولیدکنندگان کالاهای بی کیفیت و فاقد استاندارد واقعی برخورد شدید انظباطی می کنند.

اگرمسئولین اراده کنند و برای خرید ادارات و حتی منازلشان ،کالای ایرانی را ترجیج دهند ،مردم به تبعیت از آنان ،کالای ایرانی خریداری می کنند.

ولی اگر مسئولی کالایی خارجی استفاده کند ،هزاران بار هم سخنرانی کندوپندواندرز بدهد کسی به گفته ایشان توجه ندارد چون مردم انچه را می بینند با چیزی که می شنوند درنظرشان خیلی متفاوت ومتناقض است.

این فرهنگی گستانی در پایان آورده است: فلذا از دولت ومجلس و قوه قضائیه وازهمه نهادهای حکومتی وهمه نیروهای نظامی وانتظامی وفرماندهانشان تقاضا داریم برای نجات کشور از بیکاری،فقر،فساد،و... کالای ایرانی بخرند و کمک کنند کالاهای باکیفیت ایرانی تولیدوعرضه شود و بستر وشرایط خرید همگانی را فراهم نمایند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 4 فروردین 97، کد مطلب: 1333966، www.dana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
مردم باید به وسیله صدا و سیما با نتایج کارشون اشنا بشن تا بیشتر ترغیب بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین