پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
آیت الله جوادی آملی گفت:لازمه ی حمایت از کالای ایرانی مبارزه جدی و قاطع با مفاسد اقتصادی و ورود کالای خارجی است.

شعار سال: آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در دیدار با سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی گفت: حمایت عملی از کالای ایرانی در صورتی محقق می‌شود که به طور جدی و قاطع با مفاسد اقتصادی و ورود کالای خارجی مقابله شود.

وی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز ما چه بخواهیم چه نخواهیم در تحریم قرار داریم و تنها راه شکستن تحریم‌ها توجه و اهتمام به تولید ملی است.

آیت الله جوادی آملی با انتقاد از عملکرد برخی بانک و اخذ دیر کرد از تسهیلات اعطایی خاطر نشان کرد: این اقدام بانک‌ها ربا است و با آموزه‌های قران، پیامبر اکرم و ائمه معصومین مغایرت دارد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: اگر بخواهیم تولید و اشتغال پا بگیرد باید بانک‌ها آغوش خود را به سوی سرمایه گذاران و کار آفرینان باز کنند و تسهیلات ارزان قیمت را به آن‌ها بدهند.

وی با اشاره به رشد ساختمان سازی در کشور و فرار از طرح‌های تولیدی یادآور شد: عده‌ای به علت وجود موانع در تولید به سراغ ساخت خانه رفتند و امروز به جایی رسیده که بسیاری از این واحد‌ها بدون مشتری و خالی مانده است.

آیت الله جوادی آملی گفت: اگر این سرمایه‌های سنگین به امر تولید اختصاص می‌یافت امروز بسیاری از مشکلات بیکاری در کشور حل شده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 4 فروردین 97، کد مطلب: 6481672، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
لازمه تحقق این شعار خیلی از چیزهاست که ای کاش عملی بشه فقط
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین