پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
مدیر فناوری اطلاعات و دولت استانداری قزوین گفت: مسافران و شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد #028*3* از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول، اطلاعات مربوط به مناطق گردشگری، تاريخی و خدماتی استان را کسب کنند.

شعارسال: مدیر فناوری اطلاعات و دولت استانداری قزوین گفت: مسافران و شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد #028*3* از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول، اطلاعات مربوط به مناطق گردشگری، تاريخی و خدماتی استان را کسب کنند.

حامد فتوحی با تبریک سال جدید اظهار داشت: مسافران و شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد #028*3* از طریق سیم کارت‌های همراه اول، اطلاعات مربوط به مناطق گردشگری، تاریخی و خدماتی استان را کسب کنند.

وی ادامه داد: شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند جهت کسب اطلاع از مناطق گردشگری و تاریخی استان از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول، با شماره‌گیری کد#028*3* اقدام کنند.

مدیر فناوری اطلاعات و دولت استانداری قزوین اضافه کرد: همچنین از طریق شماره‌گیری این کد، تمام اطلاعات مراکز خدماتی از جمله هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز درمانی و جایگاه‌های سوخت قابل دستیابی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1397 ، کدخبر: 13970105000316 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا چقدر خوبه که در نوروز امسال داره طرح ها گوناگون و خوبی ارائه و اجرا میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین