پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۱۷
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از ورود بیش از ۸۰۰ هزار نفر گردشگر در مرحله اول تعطیلات نوروزی به این شهرستان خبر داد.

شعارسال: فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از ورود بیش از ۸۰۰ هزار نفر گردشگر در مرحله اول تعطیلات نوروزی به این شهرستان خبر داد.

یونس رنجکش با اعلام این خبر گفت: براساس آمارهای دریافتی از مراکز مختلف این تعداد گردشگر از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۶ تا پنجم فروردین ماه سال ۹۷ وارد آستارا شده‌اند.

وی ادامه داد: در طول این مدت بیش از ۱۶۴ هزار خودرو وارد آستارا شده‌اند.

به گفته فرماندار آستارا در ۱۰ روز اخیر حدود هزار گردشگر خارجی نیز در مرز آستارا تردد داشته‌اند که عمدتا از کشور جمهوری آذربایجان بوده‌اند.

رنجکش با بیان اینکه براساس آمارهای ارائه شده حدود ۱۶ هزار نفر از مرز زمینی آستارا به کشور آذربایجان نیز تردد داشته‌اند، اظهار داشت: در این مدت ۸۰ تا ۱۰۰ درصد ظرفیت هتل‌‌ها و مراکز اقامتی آستارا نیز اشغال بوده و بیش از ۱۴ هزار نفر نیز در مدارس و اماکن متبرکه اقامت داشته‌اند.

وی افزود: با توجه به برنامه‌‌ریزی‌‌های انجام گرفته در پذیرایی از گردشگران تعداد پنج هزار خانوار نیز از چادرها برای اقامت در سطح شهرستان استفاده کرده‌‌اند.

فرماندار آستارا ضمن تشکر از کلیه عوامل ستاد مدیریت خدمات سفر در شهرستان مرزی بندر آستارا تصریح کرد: آمادگی‌های لازم برای حضور گردشگران در مرحله دوم سفرهای نوروزی نیز در این شهرستان وجود دارد.

رنجکش خواستار رعایت حقوق شهروندی – احترام به طبیعت و حفظ امنیت و رعایت اصول و ایمنی از سوی مسافران نوروزی در این شهرستان شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1397 ، کدخبر: 606752، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین