پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: افتخار میزبانی از ۱۰ هزار و ۸۹۲ نفر میهمان فرهنگی تا چهارمین روز بهار نصیب استان اردبیل شده است.

شعار سال: حسین برزگر در مدارس مجری طرح اسکان نوروزی در اردبیل اظهار داشت: افتخار میزبانی از 10 هزار و 892 نفر میهمان فرهنگی تا چهارمین روز بهار نصیب استان اردبیل و خادمان فرهنگی در این استان شده است.

وی گفت: از آغاز تعطیلات 27 هزار و 220 نفر روز در قالب سه هزار و 26 خانوار از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، زنجان و مازندران مورد استقبال و پذیرش قرار گرفته‌اند که تلاش شده تا خدمات مناسب و شایسته‌ای به این مسافران در سطح استان ارائه شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان فرهنگی در پایگاه‌ها و مرکز اسکان بیان کرد: تمامی تلاش و جدیت مسئولان و متولیان در این حوزه بر این است تا رضایت خاطر میهماهان فرهنگی ورودی به استان را فراهم آورده و زمینه‌ساز ایجاد خاطره‌ای خوش برای آنها از استان اردبیل شوند.

برزگر با اشاره به پذیرش بیشرین مسافران فرهنگی در مرکز استان افزود: براساس آمارهای ثبت‌شده بیشترین مسافر را از استان آذربایجان غربی و بیشترین پذیرش را نیز در پایگاه اسکان ناحیه یک اردبیل داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: با استفاده از خرد جمعی در حوزه تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی عملیاتی ادارات آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان نواحی و مناطق استان اردبیل در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی که سال 97 را به عنوان حمایت از کالای ایرانی مزین فرمودند و پیام نوروزی رئیس جمهور اهتمام جدی خواهیم داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 فروردین 97، کد مطلب: 1687414، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
واقعا رقم کمی نیست! همینکه با این امکانات باعث میشید که مردم پناهی داشته باشن و به مسافرت بیان خداروشکر
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین