پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: مازندران به رتبه نخست جذب گردشگر دست یافت.
شعارسال: «علی نبییان» در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در محل سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به افزایش میزان تردد جاده‌ای در استان و افزایش مسافران نوروزی به استان گفت: مازندران به رتبه نخست جذب گردشگر را در سطح کشور دست یافت.

وی افزود: به‌علت افزایش تردد در مناطق غرب استان و برپایی نمایشگاه‌ها در شهرهای محمودآباد، نور، رویان، نوشهر و چالوس شاهد ترافیک در این مناطق هستیم.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، در ادامه با اشاره به این‌که در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی شهرهای استان، محصولات و تولیدات بومی_محلی و کالای ایرانی عرضه و به فروش می‌رسد، افزود: این اقدام شایسته در راستای شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی عملیاتی شده است.

نبیان تصریح کرد: تردد جاده‌ای در چهارمین روز فروردین هفت درصد نسبت به روز پیش از آن افزایش داشته است و ۹،۴ درصد کل ترددهای کشور در سطح مازندران بوده است.

وی با بیان این‌که در چهارم فروردین‌ماه  ۹۶۷هزار و ۴۵ نفر شب اقامت در جای جای استان را شاهد بودیم، ادامه داد: این میزان برای مدت مشابه سال ۹۶، معادل ۷۵۲هزار و ۲۶۹ نفر شب اقامت بوده است.

معاون استاندار مازندران، با اعلام این‌که از ۲۷اسفند ۹۶تا چهارم فروردین ۹۷میزان اقامت شب در استان پنج میلیون و ۶۲هزار و ۳۵۳نفر گزارش شده است، گفت: از آغاز سفر نوروزی تا چهارم فروردین ماه مازندران رتبه نخست را در جذب و هدایت مسافر در کشور داشته است. 

نبیان، افزود: خوشبختانه گزارش شکایتی در حوزه گردشگری از سوی مسافران ثبت نشده و این اتفاق خوب نتیجه یک کار تیمی و گروهی است.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، با اشاره به افزایش ۱۳درصدی مسافر به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن، یادآور شد: در همه مناطق گردشگری و مسافرخیز استان شرایط و وضعیت مساعدی حکمفرماست و امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی تداوم داشته باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه  خبری آفتاب  ، تاریخ انتشار: 6فروردین 1397، کدخبر:   ۵۱۵۳۷۲،www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
0
یه برنامه ای رو باید در پیش بگیریم و به همگان بفهمونیم که سفر کردن به معنی رفتن به شمال کشور نیست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین