پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۲۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در روز پنجم نوروز بیش از چهار هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی از هلال احمر استان مرکزی خدمات دریافت کردند.

شعار سال: در راستای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی تعداد 20 پایگاه هلال احمر در استان مرکزی فعال است که از این میزان 12 پایگاه به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی مستقر هستند.

از سوی دیگر هشتپایگاه از این تعداد پایگاهبه صورت موقت و در نقاط مختلف استان مرکزی در طول ایام نوروز 97 به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

در راستای امدادرسانی و خدمات‌دهی بهتر وبیشتر به مسافران نوروزی همچون سنوات قبل11 فضای دوست‌دار کودک و هشت خیمه نماز از سوی جمعیت هلال احمر استان مرکزی برپا شده است،همچنین در پایگاه‌های طرح ایمنی و سلامت نوروزی استان مرکزی نقشه‌های راهنما و بروشورهای اطلاع‌رسان نیز به مسافران استان ارائه می‌شود.

پایگاه‌های نوروزی هلال احمر استان مرکزی تا پایان 14 فروردین ماه 97 در استان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به آمار روزانه هجدهمین طرح ملى ایمنى و سلامت مسافرین نوروزى جمعیت هلال‌احمر استان مرکزى در پنجم فروردین 97گفت:تعداد اعضاى مشارکت‌کنندگان شامل 25 نفر از خواهران و 33 نفر برادران جمعیت هلال احمر بوده است.

وی افزود: از این تعداد 40 نفر از معاونت جوانان، 13 نفر از بخش دانشجویی، 10 نفر از بخش دانش‌آموزی و سه نفر از مجموعه غنچه‌ها و یک نفر از بخش روستایی بودند که در این طرح به مسافران نوروزی ارائه خدمت کردند.

محمدی بیان کرد: در این مدت تعداد مسافرین خدمات گیرنده شامل چهار هزار و 430 نفر در پست‌هاى ثابت و 93 نفر هم درپست‌هاى سیار از پایگاه‌های هلال احمر خدمات دریافت کردند.

وی ادامه داد: خدمات ارائه شده به مسافرین در این مدت شاملایستگاه سلامت که به 694 نفر،فضاى دوستدار کودک که به 545 نفر، خیمه نماز که به 43 نفر، کمپین که به260 نفر ارائه خدمت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به آمار اقلام توزیع شده بین مسافرین گفت: هزار و 557 عدد نقشه،هزار و 972 عدد بروشور و دو هزار و 183 مورد انواع دیگر محصولات در بین مسافران نوروزی تقسیم شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 6 فروردین 97، کد مطلب: 16 1687812: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
واقعا این بچه های حلال احمر گاه شبانه روزی مشغول به کارن اما خب زیاد به چشم نمیان
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا خدا پدر و مادر این هلال احمری هارو بیامرزه که تو نوروز هم تنها نمیذارن مردم رو
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین