پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: جشن گردشگری کودک در اراک برگزار می شود.

شعار سال: سیدمحمد حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در کشور و استان مرکزی اظهار داشت: یکی از موارد مغفول مانده گردشگری در ایران، مبحث کودک بود که خوشبختانه در دوره مدیریت جدید سازمان بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: این موضوع به‌گونه‌ای بود که حتی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بهمن‌ماه 96 یکی از موارد بسیار تاکید شده مبحث گردشگری کودک بود که بازخوردهای بسیاری مثبتی را هم داشت.

حسینی تصریح کرد:ترسیم هویت ایرانی و اسلامی برای کودکان یکی از اهداف والایی است که بر هر دستگاه و مسئولی واجب است زیرا با توجه به تهاجم فرهنگی گسترده و فرهنگ‌های غیربومی وارداتی به کشور، هویت‌سازی برای ایشان بسیار واجب و مقدس است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد:این جشن روز دوشنبه هفتم فروردین ماه 97 راس ساعت 18 در محل پارک ملت اراک و با حضور گروه‌های نمایش و جشن کودک برگزار می‌شود.

حسینی بیان کرد: 18 نوروزگاه‌ها استان خدمات مطلوبی را به گردشگران ارائه داده‌اند که همین مورد به یکی از جاذبه‌ها برای رانندگان تبدیل شده تا علاوه‌بر حضور در این نوروزگاه‌ها، استراحت همراه با نشاطی را تجربه کنند و با ایمنی به مسیر خود ادامه دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 6 فروردین 97، کد مطلب: 16 1687770: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
هرچی در زمینه گردشگری بتونیم کمی موفق تر عمل کنیم بازده خیلی بیشتری داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین