پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۳۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد : برای تحقق شعار سال همه باید تلاش کنند و مراقب باشیم که در محدوده شعار باقی نمانیم.

شعار سال: رحیم شهرتی فر افزود : شعار سال نشان‌ دهنده جهت‌گیری های اصلی و راهبردی کشور است که باید به درستی اجرا شود و فقط در محدوده شعار نماند.
وی گفت : شعار حمایت از کالای ایرانی و فلسفه نامگذاری سال های اخیر در ارتباط با موضوعات اقتصادی برای جلوگیری از فشارهای اقتصادی دشمنان و رونق دادن به تولید و رفع معضل بیکاری است .

شهرتی‌فر ادامه داد: تولیدکننده باید با تولید کالایی باکیفیت و قیمتی منطقی و قابل قبول بتواند نیاز مشتری را تامین و رضایت او را جلب کند، همه این موضوعات در کنار هم در تحقق شعار سال می‌تواند موثر باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: در کنار تشویق مردم به خرید کالای ایرانی، دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند و با راهکارهایی همچون ارائه تسهیلات کم‌ بهره مشکلات آن ها را رفع کند.

شهرتی‌فر افزود: کالای تولید داخلی باید به گونه با کیفیت تولید شود که علاوه بر تامین نیازهای داخلی ، از استاندارد و قابلیت های صادراتی و رقابتی هم برخوردار باشد و دولت هم بسترهای لازم را برای صادرات آن ها فراهم کند.

معاون سیاس و امینتی استاندار آذربایجان شرقی ضرورت مبارزه جدی با قاچاق کالا را از دیگر لوازم تحقق شعار امسال بیان کرد و گفت : هرچند که در دولت تدبیر و امید در خصوص مبارزه با قاچاق کالا پیشرفت های اساسی حاصل شده ، اما تا وقتی قاچاق کالا وجود دارد تولید داخلی صدمه پذیر بوده و بر همین اساس باید قاچاق کالا را تا مرز صفر پیش ببریم.

وی با اشاره به تنوع فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در استان، انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» را فرصتی مناسب برای بخش صنعت و تولید آذربایجان شرقی توصیف کرد و آمادگی تجار و مرازک علمی و دانشگاهی استان و نیز استفاده از ظرفیت تجار آذری خارج نشین را برای همراهی و تحققی شعار امسال را مورد تاکید قرار داد.

شهرتی‌فر حمایت از کالای ایرانی و ارتباط آن با کاهش معضلات اجتماعی از جمله بیکاری ، طلاق و اعتیاد را یاد آور شد و گفت : هر چقدر با عمل به شعار سال بتوانمی به رونق تولید کمک کنیم به همان مقدار بیکاری را کاهش داده ایم و به همان میزان در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار بوده ایم .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری تحلیلی وقت، تاریخ 6 فروردین 97، کد مطلب: 1020622: www.vaghtnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
دقیقا تموم صحبت و حرف منم همینه! این همه سال شعار دادیم دیدیدم هیچی نشد! یه بارم عمل کنیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
صد البته که ابتدا باید از مسئولین شروع کنیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین