پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از برنامه ریزی برای ترویج و توسعه گردشگری الکترونیک خبر داد.

شعارسال: محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در بازدید از ستاد نوروزی شهرداری تهران اظهار کرد: علیرغم محدویت زمان و بودجه در تشکیل ستاد، اقدامات مطلوب و قابل توجهی توسط دوستان و همکارانمان در ستاد گردشگری صورت گرفته و بر روی محورهای اصلی برای خدمات دهی مطلوب به میهمانان نورزی تمرکز شده است.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه ای برای ترویج و توسعه "گردشگری الکترونیک" از سوی شهرداری وجود دارد؟ افزود: در حوزه توسعه" گردشگری الکترونیک "برنامه هایی در دستور کار داریم و در این زمینه با معاونت های مختلف به ویژه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز جلسات و توافقاتی داشته ایم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اضافه کرد:معاونت فاوای شهرداری تهران در همین راستا و برای پیشبرد اهداف ستاد گردشگری شهرداری، خدمات دهی الکترونیک را از طریق فراهم سازی بستر های ussd،تلفن (سامانه ۱۳۷)،وب سایت و اپلیکیشن موبایلی و ... اجرایی و دنبال می کند.

فرجود خاطرنشان کرد: همزمان با شروع اقدامات ستاد گردشگری، زیر ساخت های فاوایی و فنی را آماده و پشتیبانی کردیم و توانستیم در زمانی کوتاه به خوبی ایفای نقش کنیم.

وی تاکید کرد:برای توسعه و تمرکز در حوزه "گردشگری الکترونیک"باید بر روی اولویت ها تمرکز کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 7فروردین1397 ، کدخبر: 6483468: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
تهران کم کم در استاندارد هایش به کشور های پیشرفته نزدیک تر میشود ؛ فقط نیاز به این دارد به جهانیان بیشتر شناسانده شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین